leuke baas -> cadeautje !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

leuke baas -> cadeautje !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 13:40

Vanochtend ging ik met m'n baas in overleg. Dat doen we zo'n 3 keer per week; even de agenda doornemen, even bijkletsen en de klanten doornemen.
Een tijdje terug kreeg ik last van RSI aan m'n rechterarm en heb toen een tijdje rustig aan gedaan. Daarna ging het een stuk beter. Enkele weken terug begon de pijn weer terug te komen en heb ik een brace gekregen om pijn pols wat steun te geven. Hielp erg goed maar we hielden het ook goed in de gaten.

Vanochtend vroeg hij hoe het met m'n pols ging, en toen kreeg ik 2 chinese healingballen van hem. Van die metalen ballen die je in je hand moet laten draaien. Leuk hé !! Lachen

Met m'n verjaardag had ik ook al een cadeautje gekregen, een ketting. Vond 'm niet mooi maar wel een heel leuk gebaar !

Vond het gewoon even leuk om te vertellen... Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:01

Wouw aardig zeg.... doet hij dat bij iedereen of alleen bij jou (wie weet heeft hij een oogje op je)

chinese healingballen worden toch ook wel anti stressballen genoemd?

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 14:08

Hij doet het alleen bij mij, ben zijn secretaresse. Nah, hij is pas getrouwd dus ik kan me niet voorstellen dat hij een oogje op me heeft Lachen

Ja, dat zijn idd die stressballen Haha!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:24

Leuk !!
Mijn moeders baas is ook zo

Dancer_Valou

Berichten: 359
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:41

Leuke baas joh OK dan! Kunnen een hoop andere bazen een voorbeeld aan nemen Verward

't zijn vaak die kleine dingetjes waardoor je je belangrijk voelt he in je werk, echt gaaf

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:44

Haha waarom hebben bazen toch altijd iets speciaals met hun sectretaresse's? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:46

Leuk hoor, dat zijn de betere bazen!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:18

Altijd leuk. Ik heb ook zo´n baas die dan zomaar met een fles champagne aan komt zetten. Of met kaviaar (van zijn zakenreisje naar Rusland)... nu ben ik wel vegetarisch, maar ja, het was een leuk gebaar. Toen kwam ie dus vorige maand met allerlei viskruiden uit New Jersey aanzetten (Leuk gebaar, maar deze vegetarier eet ook geen vis).
Mijn baas is homo, dus ik hoef niet bang te zijn voor bijbedoelingen.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 09:18

Jennygirl schreef:
Altijd leuk. Ik heb ook zo´n baas die dan zomaar met een fles champagne aan komt zetten. Of met kaviaar (van zijn zakenreisje naar Rusland)... nu ben ik wel vegetarisch, maar ja, het was een leuk gebaar. Toen kwam ie dus vorige maand met allerlei viskruiden uit New Jersey aanzetten (Leuk gebaar, maar deze vegetarier eet ook geen vis).
Mijn baas is homo, dus ik hoef niet bang te zijn voor bijbedoelingen.


Haha ! Dat is een goeie ! Geweldig, zo'n baas! OK dan!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:10

totdat hij met heeele vieze schuimsnoepjes aan komt zetten Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:35

Die waren inderdaad heel vies, maar ja, je schijnt een gegeven paard niet in de bek (mond) te moeten kijken. Intussen staat de kaviaar en champagne nog in de koelkast. Misschien een ideetje voor die meloen (champagne dus). Die Jellybabies (heb de doos er even bij gepakt) zouden het goed doen als een 'cadeautje' voor ehhhh... de eigenaresse van Yennie bijvoorbeeld

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:37

hahaha....jaaaa....ik zal je eerlijk bekennen.....mijn lievelingssnoep is : JELLYBEANS... Liefst in alle kleuren van de regenboog Knipoog

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:40

Beans... Babies... je weet nu dus wel wat ik de volgende keer naast die mango in mijn tas heb zitten......

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:41

geen baby mag ik hopen.... Verward Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:43

Een zak vol! Allerlei kleurtjes. YUCK!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:43

Leuk zo'n baas, ik heb er ook zo eentje... had ook veel last van mijn pols en toen kwam hij aan met zo'n muis met een bal erin.. dan hoef je je pols niet meer te bewegen. Hij zei erbij... voordat je met RSI klachten kom te zitten heb ik deze maar voor je gekocht en idd het is perfect werken... de rest was al aangepast dus .......
Fijn als een baas met je meedenkt.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:09

Hier lagen er vandaag en gisteren ijsjes klaar voor de hele afdeling Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 16:22

Een vriendin van mij heeft ook van die dingen. Zij kan het heel goed maar ik wordt er helemaal $@#!*/^@^% van!!! Haha!