Weekje endurance rijden in de ardennen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Weekje endurance rijden in de ardennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 09:35

Hier een verslagje van mijn weekje ardennen. Mocht ik iets vergeten vult evelien(evy) mij wel aan.

Maandagmiddag vertrokken op weg naar cherain de thuis basis van yvonne v/d velde. Rond 19 uur kwamen we aan en zouden we gebak krijgen, helaas was jan te laat met het halen van het gebak en moest dat tot dinsdag wachten.
Eerst ons voorgestelt aan yvonne en ze vroeg aan ons of we wilde vertellen wat we zo allemaal al gedaan hadden in de paarden. Daarna was het alweer bed tijd.

Dinsdag om 8 uur op staan en om 9 uur verzamelen bij de paarden. Yvonne had mij gepland op joy la vie en rose. Dat vond ik zelf erg leuk. Evelien mocht de hele week op 03 rijden. Nadat de paarden waren toe gewezen ging yvonnen ons wat vertellen over het tuig en de zadels die de paarden op hadden.Ik reed op de porsch van de endurance zadels.(foto volgt nog). Om 10 uur klaar voor de rit. Yvonne ging ons eerst uitleggen hoe we een steige berg op/af moeten rijden. Ze noemde dit zweefzit. Het lijkt op de verlichte zit alleen dan net even anders. Dit ging ons aardig goed af. Na de rit paarden lekker af gesponsd en in hun weide gezet. Toen zelf wezen eten en daarna mochten we kiezen of 10 km wandelen of zwemmen 2x 10 minuten. We kozen voor het laatste met dit warme weer.
"savonds krijgen we les in grond werk dit was erg interessant.

Woensdag habben we hetzelfde programma gehad alleen dan een lange rit gemaakt van ong 30 km en 'smiddags 5 km wezen wandelen.

Donderdag hadden we een picknickrit en 'sdavonds de bbq. Yvonne heeft ons toen ook de training voor endurance uitgelegd.
Rond 22 uur vond ik het bed tijd, omdat we vrijdag 20 km zouden wandelen. Rond half 11 werd ik gehoorlijk misselijk en moest dan ook overgeven. Dit bleef maar doorgaan en er kwam ook nog eens diaree bij(lekker verhaal he). Om 3 uur was het nog niet over en kwam ellen bij me zitten en zeggen dat ik rustig moest gaan liggen, makkelijker gezegt dan gedaan maar goed. Vlak nadat ellen dit had gezegt kwam ze terug met de mededeling dat ze ook diaree had. Nog geen 5 min daarna moest ook zij overgeven. Toen ging ik aan evelien vragen hoe het met haar was. Nou dat ging nog wel goed. Nou even later moest ook evelien overgeven. Zo is het met ons de hele nacht doorgegaan en ook nog een deel van de ochtend.

Yvonne dacht eerst nog nepziek waren voor de wandeling, maar toen ze door had dat het echt zo was voelde ze zich best schuldig.
Om 9 uur kwam Jan de man van yvonne aan met norit en vanaf dat moment hebben we alles weer binnen gehouden.
Vrijdag was dus een slaapdag.
Zaterdag ging het iets beter en hebben we weer gereden met de paarden. Na het rijden begon ik weer duizelig te worden en moest ik veel drinken en proberen te eten. Dit ging redelijk."smiddags 2de les ingrond werk gehad. Hier kan evelien meer over vertellen, want ik mocht niet naar buiten met de hitte ivm duiseligheid.

Zondag hadden we een echte endurance wedstrijd in habay. Klasse 1 wedstrijd over 27 km.Dit ging echt heel goed we voelden ons allemaal weer fit en voor we het wisten hadden we de rit alweer uitgereden.
Binnen twee weken krijgen we de uitslag thuis gestuurd en deze telt ook mee als ik endurance in nederland ga rijden over twee jaar met wodan.
Al met al een hele leuke en afwisselende week gehad.

Wodan en ik onderweg in de M2



wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 22:50

Jaja geduld. heb net mijn digi foto's doorgestuurd naar de hema en het fotorolletje breng ik morgen weg.
Morgenochtend zal ik alvast van foto's plaatsen van mijn digi.

Wodan en ik onderweg in de M2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, ardanwan, AVdB96, Dnies90, Esther_r20, Gigixponys, Hanjan, ImkeTarek, Lukasje, Mauritzio, stefanie33, vilheide en 186 bezoekers