over het hek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

over het hek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 22:08

ging ik vandaag naar huis had mango lekker afgespoelt tijdje in de wei gezet niet geren want het was geen doen.

is er een paard(Nick) los gebroken die heel de tijd langs de wei loopt te rennen omdat aan de andere kant er ook eentje (Dollar Girl)heen en weer aan het rennen is.
konden dus niet hek openzetten en Nicxk heeft 'maar' een schofthoogte van 180-185 geloof ik en is dus eigenlijk zooo kolosaal dat je er ook
niet effe voor gaat staan maar ik kreeg hem dus te pakken gaat Dollar weer rennen en Nick wilde ook natuurlijk springt tie zo over de omheining
de wei in ...oeps.... hebben hem daar maar laten staan want in de stapmolen zetten als iedereen in de wei staat is ook zo sneu.

maar de eigenaresse moet dus wel uitkijken want Nick springt gewoon zonder aanloop of iets over een hek van 1.30/1.50 heen !!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:30

zo'n paardje hebben wij ook op stal maar die springt over bakranden van 1.80 zelfs nog heen en die is 1.70

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:32

kijk maar uit dat hij de wei zelf niet uitspringt... of ik bedoel de eigenaresse moet uitkijken Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 11:00

Zow hee! Dat word dus een dubbele omheining om de wei (met een afstand van een metertje met daar achter een waterplas die gevolgd word door een stijle muur van 2 meter
Jeemig, dan slaap je ook niet meer lekker... is je paardje dadelijk weg

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:36

Fijn he? Doet Roos ook iedere keer. Die rent heel hard weer terug naar stal. Over de weg, langs die hele leuke Friese hengst.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 18:40

wij hadden ook een hele grote zwarte Don Carlos echt een schatje
maar die is ook over de buitenbakhek gegaan en die is bijna 2 meter hihiih gekke beesten. Haha!

de eigenaresse vond het wel heel stoer maar zet hem niet meer in wei als
ze er niet is om op te letten of iemand anders.

ze gaat wel mee doen met record hoogte sprong met de kerst en die gaat
zeker winnen !!!

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 18:49

Hihi onze PONY is dus niet de enige die oover een hek dat hoger is als zij zelf springt! Haha! En dat terwijl er een heel ondiep slootje naast zat! Hekje was ook veel leuker! Haha!