Lekker sjouwen met Joop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 20:25

Een paar dagen terug hebben we de bak helemaal laten omspitten. Gevolg: het is zo mul als maar zijn kan. Wel graphaft natuurlijk... Is Joop het alleen niet zo mee eens.
Gister liep hij opeens te hijgen en te steunen, ik schrok me te pletter. Was echt bang dat hij zou stikken (misschien omdat ik als ik zo adem het best wel moeilijk heb, en het gevoel ken). Dus ik had m niet zo aangepakt.
Vandaag les. Instructeur knikte goedkeurend en zag eerst Voltrack flink sjouwen. Toen Joop erin, en ik erop, en instructeur ernaast. Hmm goed, zei die. Jopie zweten, ik ook werken (want hij werd zwaar). En uiteindelijk liep hij dus goed. Niet GEWOON goed, maar gewoon GOED. In galop gezet, en toen begon hij te hijgen, sjonge, en sjouwen met die handel. Tsja, het is een vetzak, dus een beetje trainen kan geen kwaad. Elke dag een uur sjouwen met Joop, en dan is hij die zwembandjes zo kwijt. Lekker beest is t toch. Hij vond er echt geen zak aan (gaat speuleh), maar hij deed t lekker wel. En dan liep hij nog goed ook...
*zwijmel* mijn drollekoppie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes



Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 09:56

vanochtend was het al vergeten en vergeven....
Hij was gister echt behoorlijk pissig. Vooral toen ik hem voor de 2e keer oppakte werd hij helemaal woest. Hij deed dus niks. Hij draafde zo'n beetje puffend door, en toen heb ik hem flink achter zijn vodden gezeten, en toen was hij echt link. Draven dattie deed... Hahaha, wat een loser!
Met uitstappen dook ik ff het bos in, en stappen dat hij deed! So de kletter... Hij was echt behoorlijk fris en op zijn teentjes getrapt... Lovers

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:23

Hij is nu 60 cm diep omgewoeld. En ze zakken er tot hun koten in... En dat vinden de heren niet prettig.... Naja, beetje werken voor de kost kan geen kwaad denk ik dan.
Joop loopt t beste als hij een beetje pissig is, dan gaat hij showen, en dan komt die kop (+ nek) erop, en dan stampt hij heel driftig. Vandaag heeft hij mijn zusje flink rondgetrokken aan de longe. Ze wilde longeren, en ik dacht dat dat wel kon (hij doet NOOIT wat Schijnheilig ) maar nu dus wel. Hij was nog niet weg of hij begon te bokken, steigeren en keihard rondrennen. Ik heb t niet gezien, maar ze was er niet blij mee. Hij deed dat ook als 3-jarige. Ik met mijn hakken in de grond en dan zo'n rotzak die keihard rondrent. Hij kan ook best werken aan de longe, en hij vind t ook helemaal niet erg om nĂ­et te trekken, maar wel trekken is soms veel leuker. Over het algemeen is hij heel lief en rustig, maar goed, eenkennig is hij nog steeds... Pling

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AmyJamess, Fly_high, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IngeK, Lielle, lizzy99, Molfre, Sanet, VosjeN en 82 bezoekers