Sanne en Gentle zijn idd erg eng !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Sanne en Gentle zijn idd erg eng !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 17:30

Ik ben vandaag met Sanne en Gentle een buitenrit gaan maken door het abwoudsepark. Komen ons tegemoed een bloederige schimmel en een zwaardere vos in galop. Keurig netjes gaan de ruiters over in stap toen ze ons in de gaten kregen.

Hebben die twee paarden toch afgesproken dat wij eng zijn zeg! Echt niet langs ons willen. Ik heb mijn handeltje maar stilgezet en na enig aandringen konden durfde de twee grote paarden langs ons! Nou weet ik dat ik vrij bedreigend over kan komen Verward maar bang zijn van Sanne en Gentle vond ik toch wel erg overdreven.

even voor de goede orde, DIT zijn Sanne, Gentle en ik. Kan je het je voorstellen twee van die grote paarden die hier bang voor zijn?

Afbeelding

Misschien waren het wel medebokkers Haha! Haha! Haha!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:32

ahhh lief!! Lachen

leuke combinatie

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:34

nou ik vind het toch wel erg eng Haha! Tong uitsteken

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:34

Sommige grote paarden zijn bang voor harige pony's. Ik heb vroeger een tijd een ijslanderhengst gereden die nogal wat manen had. Hoe braaf ik ook naast het ruiterpad bleef stilstaan, sommige paarden durfden er echt niet langs. Het is ook wel eens gebeurd dat ze zo bang waren dat ze zich echt omdraaiden en ervan doorgingen. Kon ik de ruiter uit de bosjes vissen, het paard was terug naar stal. Echt vervelend, ja sorry meneer mijn pony is nogal harig....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-03 17:40

Ja echt!!! omdraaien en wegrennen he..... niet gewoon snuivend er in een zijgang langs nee ECHT omdraaien en wegrennen.......... hihihi. Ik moest inwendig zoooo ontzettend lachen, maar dat is natuurlijk niet netjes... Ik moest me vreselijk bedwingen om niet even BOE te roepen toen ze eindelijk ons passeerden

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:53

Gentle ziet er natuurlijk ook wel errug eng uit *LOL*
Ik heb het wel vaker gehad in het park, zowel met Gentle als met Diddle, een kleine zwarte enterhengst/shet (die is nog veel enger want die hinnikt naar elk paard die hij ziet, vooral als ik alleen met hem wandel Cool )

Zou wel leuk zijn als het medebokkers zijn, maar ik denk niet dat zij het dan durven melden aan ons! Lachen

Jammer dat je er geen foto's van hebt kunnen maken, zal ik de volgende keer met je meegaan? Cheese! Clown

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:56

ik kan mij heeel goed in de gedachte van die grote paarden denken

!!!!!help een tijger!!!!!

Tja raar dat al die grote zo bang zijn voor die kleine

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:00

idd hij is wel erg eng en kan me ook wel voorstellen dat paarden daar bang voor zijn Haha! Haha! Haha!
maar het ziet er wel erg cute uit Lovers

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:46

Hihi..gekke paarden!
Soms zijn die beesten van de raarste dingen bang Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 19:53

Gaaf! Weet je echt niet wie het zijn geweest? Ik ga nog wel een keertje met jullie mee kijken hoor!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:02

getverredemme wat zien jullie er eng uit Haha!

Ach ja, grote paarden hebben niet altijd grote moed....

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:15

Rare beesten zijn het toch.

Toen er bij ons een shetlander op stal kwam, reageerden ze ook zo raar. In de les gingen sommigen bokkend en snuivend de bak door, anderen werden agressief en als de shet in de paddock stond met andere paarden erbij, moest je bij sommige merries opletten dat ze in hun "bemoederneigingen" niet een ander paard helemaal verrot sloegen.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:15

*schrik*

*LOL*

Bij Renza op stal staat er ook een, niet al te klein, paard, Joker, die is ook bang voor Shetlanders Clown .

boemel

Berichten: 8362
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:16

Erg is dat he.

Mijn zusje had vroeger ook een klein ponietje, waar ze lekker mee rondcroste. Als ze ergens aankwam werden alle grote paarden helemaal maf. We hebben de pony 1x meegenomen naar een drafstal bij ons in de buurt. Dat werd een kabaal! Alle paarden, inclusief de hengsten stonden rechtop in hun stal.

Mijn paard is stiekum ook een beetje bang voor ponietjes. Wel grappig om te zien hoe erg ze onder de indruk kunnen zijn van zo'n ukkie.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:26

Owh ja dat is waar ook..wij hebben een paard op stal en die wordt opgewonden van shetlanders Haha!
ls hij ook maar denkt een shet te zien ( soms is dat dus een hond ipv shet *LOL* ) is hij niet meer te houden.

Dan kan je maar beter een paard tegenkomen dat bang is van een shet;)

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:39

Zelfde effect met ezels, Nimbers paarden keken echt heel vreemd op toen de ezels uit de trailer kwamen. En ze snurkten vooral heel veel Haha!
Is altijd wel leuk om paaqrden onderling te bekijken Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 21:19

Ah gossie wat een leuke combi heel erg lief

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 08:43

Zou het aan Sanne liggen, Toen ik haar voor het eerst meenam naar Henk stonden ook alle dames op stal te snuiven en te springen .... hmmmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 08:53

Wie heeft er Kawa uit de stal gepakt en meegenomen? Boos!

Ja, wie, kom maar op, vertel het nu maar!

Zo idioot kan Kawa dus ook regeageren.
En in het bos zijn juist kleine dingen eng, die hebben vast ergens nog iets heeeel groots verstopt om je op te eten.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 08:59

Ach, kijk nou......
Een haarbal met een hummel erop.
Geen wonder dat de paarden schrikken Lachen
Heel schattig Kim, leuke combi.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 09:18

ook mijn paard is panisch van shetlanders met kids erop! Draait het liefst ook op 1 voet om en gaat ervantussen!

Vreemd genoeg heeft ie er op de wei geen last van, want in zijn groep staan 2 shetten!

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:30

sommige paarden vinden en bereden shetjes gewoon eng die van mij ook (type coole fjord nergens bang voor) maar een shetje vindt zij maar apartje wezentjes en dat er dan ook nog iemand op zit daar snapt zij niks van! maar wel grappig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pling *LOL* Haha! Knipoog

Zonnetje81Jarig
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:48

Miijn paard vond shetties ook zo''n vage buitenaardsewezens.............??? Misschien omdat ze zo klein zijn??

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:46

Superstoere shet Sanne!! Haha, al die laffe grote jongens gaan voor jouw Gentle op de vlucht! Kewl!
Maar ik ken het idee, heb zelf paar jaar terug een bont paard gehad. Sommige andere paarden vonden die ook eng!! Haha!!

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:53

Stond er niet toevallig een monster achter je rug dat je niet in de gaten had *LOL*

Lama's vinden paarden overigens ook erg leuk , hier vlakbij staat een trosje van dat spul , toen Rena het voor de eerste keer zag kreeg ze bijna een hartverlamming , in een nano-seconde kletsnat van het zweet *LOL*