terug van weg geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

terug van weg geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 22:01

hi

ben net 2 weekjes weg geweest op vakantie het was echt heerlijk maar
ben ook weer blij om terug te zijn want ik heb Mango echt heel erg gemist

was vandaag natuurlijk gelijk naar hem toe hij was blij me te zien
maar was ook pissig dat ik zolang weg was gebleven hihihih Haha!

ben 2 weken in kroatie geweest en ik hoorde dat het hier net zo warm is geweest grappig had ik net zo goed hier kunnen blijven!

we zijn nog in Lipica geweest daar staan de fokhengsten en merries voor de Spaanse rijschool in Wenen en ze zei dat er 350 paarden daar stonden
we hebben er tien gezien er was al een show geweest dus hebben we alleen een rondleiding kunnen doen dat was wel heel erg jammer, rijden kon ook niet want dan had ik moeten bellen dat was ook balen!!

heb wel een van de nieuwe sterren gezien die is 150.000 euro maar waard Geld, geld!

en die rolde net als mijn schimmel gewoon door de poep heen en was dus behoorlijk vies hihiihhiihi maakt niet uit hoe duur je bent!!

de trainingen mochten we niet zien want dat is geheim Verward

we zijn ook nog op een eiland geweest en daar waren ook paarden daar kon je als toerist een rondje op rijden maar wat me opviel normaal gesproken zien die beesten er niet uit! deze hadden zelfs hoefijzers ze zagen er niet uit als onze paarden hier maar absoluut neit slecht hoor gelukkig!!! de katten daarentegen waren super super mager als ik een
grote auto had gehad had ik ze aaallemaal mee genomen maarja dat
kan natuurlijk niet.

al met al was het echt heeelijk om er eventje uit te zijn volgende week weer werken mmmm niet zo zin in al moet denk ik echt iets anders gaan doen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flora, ImkeTarek, Natascha, Pellelilly, Ubermetrics en 40 bezoekers