Manipulatie... en nu?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-01 16:39

Jahaa, ik word beïnvloed!!
Heel stiekem, zonder mijn medeweten, pakte Kim (Nimber) een grote envelop.
Zij grijnzde kwaadaardig, en greep het boekje.
Soepel als een canvas-deken ( Verward ) gleed deze de envelop in. Postzegels erop, plakken ze wel? Juist ja. Klaar.
Nog vóórdat de geheime dienst of de politie uberhaubt klaar waren met eten, had zij de brievenbus al bereikt, en toen...
toen was het te laat.
Enige tijd later viel het pakketje bij Dorine in de bus. Niets vermoedend, want tenslotte is zij een behoorlijk naief geval, opende zij de envelop.
En wat toen haar hersenen bereikte:
"Het Groninger Paard, Keuringsuitslagen", september 2001. Lovers
Dit is gemeen....
en nog advertenties ook
met daarin af en toe een leuk paard...
Dorine die al zo hard spaart...
en plotseling werd ze week...
daar ging bijna de hypotheek... *LOL*

Tja ik wil gewoon een type kwpn denk ik, maar ja... er stonden enkele paarden in, die waren groninger x wpn, dus misschien wel precies wat ik zocht.
En een goede springer, dus als ik het huis verkoop dan kunnen we die wel nemen (NOT, snik).
Help ik word gemanipuleerd, ze maakt een groninger-fan van me!!!
Ik slik toch al aardig wat medicijnen:
groninger-verslaving: zijn hier pillen tegen???

*LOL* Thanks Kim, boekje heb ik meteen gelezen.
Heerlijk zoiets.


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 06:14

Nee geen veulen voor mij hoor!
Het is een mooie, maar sowieso wil ik gewoon een paardje waar ik meteeen mee 'aan de gang kan', wat betreft inrijden of rijden.
Maar ze zijn wel superschattig, die veulens...

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-01 20:03

Mijn vriendin belde me vandaag op:
via haar werk had iemand gezegd dat hij een fokker van kwpn-ers kende, een vriend van hem, en die wilde bij gebrek aan ruimte (stuk weiland moet weg i.v.m. Betuwelijn) in de lente een paardje verkopen.
Deze winter wordt de merrie ingereden, ze is nu 3,5 jr., en ongeveer "B-klaar" gemaakt.
Als de fokker naderhand mocht komen kijken af en toe naar zijn lievelingetje, dochter van zijn mooie fokmerrie waar hij supertrots op is, en als de dochter een heel goed tehuis kreeg (geen handelaren!), dan wou hij wel een goedkoper prijsje doen.
Ik hoorde het prijsje, ik was al verkocht toen mijn vriendin het paard beschreef, maar na de prijs helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Zucht.
Alleen: in de lente al? Oh jee, ben al helemaal aan het plannen in gedachten. NIET DOEN DORINE!
Eerst maar eens bij onze auto een trekhaak er achter laten zetten, anders kan er nooit een trailer achter. En Peter een E-rijbewijs...
Halleluja. Ik weet nog niet eens of ik dan al beter ben. Aan de andere kant: Bijkomend van de chemokuur, staande aan de bosrand bij de buitenbak, windje over mijn hoofdhuid *LOL* , paardje dat daar bokkend mijn energie terugroept...
Circelende buizerd die mijn optimisme ophaalt....

Een hemel die neerdaalt?

Hihi, eerst die chemo maar.
En zolang ik weet dat er zulke paardjes op mij wachten om eventueel m'n vriendje te worden, pak ik die chemo met beide handen aan en pleur er nog wat extra aanslagen op die kanker bij.
Een vliegtuig past dan niet in mijn longen
maar die cellen die daar ooit indrongen
ik zal hen verslaan met mijn eigen zwaard:

Ik ben zo sterk als een paard Cool Cool Cool !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers