Gisteren 1e keer prive-les!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Gisteren 1e keer prive-les!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-03 15:44

Hallo,

De laatste tijd ging het rijden niet helemaal lekker. Ik kreeg mijn paardje niet meer lekker voorwaarts en netjes rond. Daarom, en gewoon omdat ik er superveel van kan leren ook op andere vlakken, gisteren mijn 1e prive-les Lachen

En ik moet zeggen, ik ben helemaal niet ontevreden! Mijn instructeur legt alles geweldig duidelijk uit en gaf me prima tips om mee aan de slag te gaan... Chubby reageerde heel fijn en meewerkend op mijn been en zit (ipv. continue met mijn handen te werken). Komende week gaan we dus die subtiele veranderingetjes oefenen en dan heb ik donderdagavond weer een nieuwe les

Groetjes!
Jacqueline

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 15:52

lekker dat t zo goed gaat Lachen goed hoor!

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliƫnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 19:14

4 maanden geleden had ik precies hetzelfde probleem . Mijn haflinger liep niet meer echt geweldig en ik wist eigenlijk ook niet helemaal hoe het verder moest Verward . Gelukkig heb ik toen een instructrice gevonden, die ook priveles geeft Haha! . Sinds ik priveles heb is die knol echt vooruit gegaan Haha! OK dan! . Na 3 maanden les ben ik al in de B dressuur op haflingerwedstrijden gestart. Inmiddels hebben we van de 3 dressuurwedstrijden al 2 winstpunten gereden. Vorige week heb ik al mijn eerste les op L niveau gehad en hij deed meteen alles goed!!! Pling
Op dit moment gaat het echt heeel snel met mij en mijn haffie vooruit .
Dus prive les is echt aan te raden!!!! OK dan! OK dan! OK dan!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 20:31

Leuk te zien dat het beter gaat!
Soms heb je nu eenmaal een dippie, en met een instructeur kom je dat dippie NET iets eerder of beter te boven.
Veel succes, en vooral plezier verder!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 22:20

gaaf hoor

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 17:34

Goed zo!! Ze kan ook wel leuk lopen, ze moet het alleen even willen Knipoog Hopelijk tot zaterdag en anders.. SUCCES!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:02

wat leuk dat je gelijk merkt dat ze e rbeter door gaat lopen, ga zo door!!!!!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 18:05

Leuk hoor!!!! Ik moet mn instruvtrice ook ff bellen, wil oo nog priveles, maar tis zo warm!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:04

Ik ga voor het eerst met m'n Tossie volgende week. En bij nieuwe instructrice.......... ben benieuwd! Maar het is errug warm en ik rij meestal 7 uur 's ochtends en ik denk dat zij dat niet zo'n goed idee vind Knipoog