geschoten op onze pony's!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

geschoten op onze pony's!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:43

Het moet toch niet gekker worden!!!
stelletje malloten!! Boos!
vanavond belde marian (die bij ons springles geeft) . Dus remy en leon zette het opeens op een lopen naar de auto met een honkbalknuppel en even later gingen er nog twee mensen naar toe. Wij allemaal helemaal in de stress Nagelbijten / Gniffelen
omdat ze zeiden dat er ''iets met marian was want die had gebeld.
tja, je weet het tegenwoordig maar nooit.
want wij wisten helemaal niet wat er aan de hand was.
even later belde ruud op dat er op de manegepony's was geschoten door 3 gozers dat had marian gezien, die had er natuurlijk wat van gezegd maar...
de politie kwam gelukkig op tijd want degene met het pistool hebben ze gepakt de andere 2 hebben ze nog niet.
ik stond echt te trillen om mn benen, ik wou gelijk met nog een paar een speurt nemen naar het land maar dat mocht niet omdat ze niet wisten wat voor pistolen het waren en of er nog van die gekken rondliepen.
even later hoorden we dat het een luchtbugs was met van die plastic kogeltjes. gelukkig.
we hebben de pony's nu net nog nagekeken en godzijdank mankeerden ze nix. ze waren wel heel erg geschrokken natuurlijk,maar wat wil je.

ik dacht dat er bij ons op de manege nooit zoiets zo gebeuren.
Zo zie je maar. stelletje k lootzakken, als ik ze ooit in mn handen krijg ik maak ze echt af. Ik kan hier zo kwaad om worden hoe kan je die weerloze beesten nou zoiets aan doen.
gelukkig is het toch nog een soort van goed afgelopen, het had erger kunnen zijn denk ik dan maar.

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 23:46

ehm ik snap er niet echt veel van eerst een honkbalknuppel en dan luchtbugs??????

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:50

2 jongens van onze manege gingen er met een honkbalknuppel naar toe om die jongens die met een lucht bugs op de pony's stonden te schieten eens even flink van langs te geven natuurlijk

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 23:58

zijn ze helemaal be-la-tafelt. paarden beschieten Stoom uit je oren

starletta

Berichten: 140
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: woonplaats??? slaapplaats bedoel je ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 04:43

ik hoef het niet te zien want ik ga op hun schieten!

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:47

In wat voor wereld leven we tegenwoordig???

Verdrietig

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:51

Het lijkt wel of de warmte bij diverse figuren echt naar de kop is gestegen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:54

mijn god wat een idioten ook diegene met honkbalknuppels
ben benieuwd wat de politie met ze doet

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:20

jezus!!! Zijn ze gek ofzo!!! zomaar op manegepaarden schieten~!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:21

bij mij in de buurt heeft een knul ooit een kat doorzeefd met een luchtbuks vanuit z'n raam

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:03

Het wordt allemaal steeds gekker... En nog zo dicht in de buurt ook!! Was dit bij de Flardingha Ruiters?

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 12:29

ja,maar sta jij misschien bij de spaland ruiters???

petit
Berichten: 254
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: krimpen a/d lek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:13

het komt nu wel erg in de buurt,ik hoop dat ze die andere twee ook oppakken.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:15

Wat een stelletje gekken zeg..
Gelukkig maar dat jullie pony's niks mankeren!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:19

sommige mensen zijn echt een stelletje (rand)debielen

een paar jaar terug hoorde ik een verhaal van meisje dat had na lang zeuren haar verzorg pony gekregen
het was alleen wel jammer dat de jager dacht dat het een vos of hert was
maar daar kwam hij natuurlijk pas achter toen het te laat was

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:36

jezus, is toch niet normaal meer!!

Jij bedoeld Blacky ocianx, of niet? Die heeft nog een tijdje bij mij op stal gestaan. Dat meisje had die pony gekregen van de vorige eigenaresse, ze was er echt heel blij mee! Echt heel zielig. Ze stond net een paar weken op dat weiland, toen de jager idd. dacht dat het een of anders hert/vos was. Pony vol met luchtbukskogeltjes.. heel erg zielig!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:50

Tsjee........door de warmte is er zeker een steekje los gegaan in die mensen hun hoofd!!!!!
Dat is toch niet normaal dat ze dan doen!!!!!! :n

The_Lady_Of_Rage

Berichten: 182
Geregistreerd: 10-06-02
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:00

Be la che lijk !!!!!!!!!!!!!!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 15:09

jesus, wat kan ik hier ook kwaad om worden, echt, en wat moet je heirmee he? jullie hebben het goed opgelost door de politie te bellen,
ik zou hetzelfde doen in zo'n geval, want ik ken mezelf ook, en als ik dr zelf op af zou gaan zou ik de gevangenis in moeten,
gelukkig zijn de paarden ongedeerd, denk daar maar aan, het had ook anders kunnen lopen

(bij mij in de buurt hadden ze op een jongen met een luchtbugs geschoten, kogeltje zat in de hals en moest er in het ziekeknhuis uitgehaald worden, dat kan dus ook)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 16:24

He bah ik kan er slecht tegen. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik aan het rijden was en een paar jongetjes ff gek deden zodat de pony zou schrikken. Ik kan ze wel wat aan doen. Grrrrrrrrrrrrr Boos!

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 17:50

bimmezs schreef:
ja,maar sta jij misschien bij de spaland ruiters???


Ja dat klopt

Jolien
Berichten: 3
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Heers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 18:59

ik kan het er van krijgen als een schaap staat lawaai te maken naast de weg, is om rillingen van te krijgen!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:05

en wat heeft de politie met die gasten gedaan, roch niet weer met n tik op de vingers weer vrij gelaten he..............

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:33

Ja helaas doet de politie er niet veel aan, ook niet als je geitjes gestolen worden, of je konijnen doodgeknuppeld worden...

Gelukkig hebben de paarden niks! En ocian die Blacky die is doodgeschoten heb ik nog weleens gereden, ook weleens op Hallinckveld!

bimmezs
Berichten: 337
Geregistreerd: 22-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 22:46

ik weet niet of ze die andere 2 al hebben maar degene die heeft geschoten zit nog steeds vast omdat hij nix wil zeggen het enige wat ie heeft gezegd is dat ie alleen oop de lichtste pony's heeft geschoten omdat hij die het beste kon zien. Maar hij zit ook nog vast omdat ze marian hadden bedreigd ze wilden op haar ook schieten. ze zeiden tegen dr als jij je kop nou niet houd schieten we jou ook aan gort.

stelletje k lere leiers, sorry maar een ander woord kan ik hier niet voor vinden.



we hebben de pony's wel 3 keer bekeken, maar gelukkig was er niks te vinden. het was gister zo zielig voor ze, we kwamen in het donker het land in en ze stonden echt heel angstig te kijken van niet weer he, maar toen we ze riepen kwamen ze gelijk allemaal naar ons toe gedraaft.
echt zo ontzettend zielig was het voor ze, we zijn echt dolblij dat ze niks mankeren..het had ook heel anders af kunnen lopen. als je al die andere verhalen hoort van al die paarden die mishandeld, verwond, misbruikt en zelfs dood terug gevonden werden daar wil ik echt niet aan denken