Mijn naam is Mistral, 9 jaar en ik doe....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Mijn naam is Mistral, 9 jaar en ik doe....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 09:27

.....een arabische hengst na. Extreme duivel

Het is te warm om te rijden, dus ik dacht Mistral even rustig te longeren. Hij had hier andere gedachten over Schijnheilig Die merrie aan de stapmolen vond hij blijkbaar zeer interessant *LOL* Staart omhoog en dansen maar!!

En dat met die hitte Clown

(helaas had ik geen digi bij de hand Scheve mond )

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 09:41

Haha! Jammer dat je geen digi bij je had, lijkt me wel mooi om te zien!

Dat jouw paard daar nog zin in heeft met die hitte. Mijn haf was met 25 graden al niet vooruit te branden...Scheve mond

Alja

Berichten: 25596
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 12:57

haha dat is idd wel leuk dat je paard nog zo aktief is met de hitte

bij ons is dat namelijk ook niet het geval...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 13:03

ach ja zo zie je maar, wij smelten van de hitte en hij gaat eens even lopen showen!

Jessie stond gisteren voor het eerst in de schaduw, die hangt ook best de bikkel uit met die hitte in de volle zon.

Toch blij nog eens iets van Mistralleke en Jolanda te horen Knipoog

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 13:40

Leentje schreef:
Toch blij nog eens iets van Mistralleke en Jolanda te horen

We leven nog steeds!! Haha! Gisterenavond toch nog maar eens les genomen, want uit dat showen tijdens het longeren bleek toch wel dat hij een paar dagen stapmolen niet voldoende vindt Knipoog Dus samen met een vriendin alle moed verzameld en les genomen.

Mistral stapte al flink door bij het instappen, het eerste drafje was beheerst. Minder werd het toen de instructeur nieste Bloos! maar ik begin Mistral al beter aan te voelen en kan sneller ingrijpen, dus verder dan 2 meter sneller lopen kwam hij niet. Op een bepaald moment moesten we de middenlijn oprijden, komt er juist een pony aan de hand voorbij, Mistral wilde er vandoor, maar ik kon hem bij me houden, schiet ineens mijn vriendin ons links voorbij Extreme duivel Mistral natuurlijk mee! De dag ervoor tijdens het longeren (toen die staart omhoog ging en hij liep te dansen) dacht ik nog: laat hem maar doen, ik zit er toch niet op Schijnheilig Maar nu danste hij ook weer, maar ik ben erop gebleven Haha! en heb gewoon weer verder gereden OK dan!

Heb er na de les wel iemand anders opgezet om uit te stappen, ik kon geen bah of boe meer zeggen Bloos

haike
Berichten: 13520
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 21:24

Jammer dat er geen foto's zijn, was wel benieuwd!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 23:26

noortjeraple schreef:
Is mistral een hengst ?

Dat is hij dus niet maar van de week dacht hij van wel, ach ik laat hem maar in die waan. Haha!