pechdag en hij begon nog zo goed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

pechdag en hij begon nog zo goed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 23:08

Kom ik vrijdag terug van vakantie, ik als een speer naar de manege eindelijk weer rijden. kom ik wat minder weer thuis. De hele les ging goed, geen enkel probleem, begin ik galoperen nog altijd niets plots kom ik aan het andere eind van de piste en achter een hekken waar je trouwens niet door kunt kijken stonden enkele jaarlingen of tweejarigen. geeft mijn paard of eigelijk een grote pony een knal van een bok (de ergste tot nu toe en geloof me erger ben ik nog nooit tegengekomen) vlieg ik in een keer door de lucht plof op mn rug. Adem weg, ribben die pijn doen en mn nieuwe broek gescheurd (en dus goed voor de vuilnisbak) Huilen en zo terug met de fiets naar huis. Ik heb toch enkele dagen behoorlijke ribpijn gehad ook bij het ademen en fietsen ging niet gemakkelijk. Ik had me het toch wat beter voorgesteld, naja verder ging het wel super dus klagen kan ik niet echt hoor.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:09

Zeker weten dat je het dan niet even na wilt laten kijken? Kan nooit geen kwaad en weet je waar je aan toe bent. Als je er nog last van hebt: beterschap en ik hoop dat je er weer op durft te stappen en niet weer gaat vliegen!

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 00:14

beterschap meid!! Ach gut ik heb ook van de week vliegles gehadt omdat angel schrok van een hondje kzat zonder zadel halstertje om kwam der van de wei naar stal brengen als die tijd goed gegaan we zijn bijna bij stal en de hond van de buren sprong in 1 keer op en ze schrok heel erg 15min bewusteloos op de grond gelegen gebroken sleutelbeen en eeen hersenschudding su6 met je ribben beterschap
veel liefs chantal

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 04:29

auwww, pijnlijk! Beterschap!!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 10:22

ouch, that's gotta hurt Beterschap joh Ach gut