Voor het bos in sinds dat Olava dood is

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Voor het bos in sinds dat Olava dood is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 21:55

Joyce (geen bokker) en ik kwamen aan bij de wei. Daar hebben we eerst nog gezellig een half uurtje in gezeten. Toen kwamen we op het idee om te gaan wandelen in het bos voor de eerste keer. Het moest er toch een keer van komen. Dus wij goed poetsen (voor de mensjes in het bos Tong uitsteken) en daar gaan we. De aller aller aller eerste keer voor Arabesk in het bos! Ze is 1 keer geschrokken, toen plukte joyce iets van een struik en die schoot dus terug. Arabesk maakte 3 galopsprongetjes, denderde bijna over Joyce heen en besloot toen dat het een stomme actie was en liep verder alsof er niets gebeurt was. Uit eindelijk komen we bij "het bankje". Daar zaten we altijd om te rusten met Sterre en Olava. We hebben er een kwartier gezeten, herinneringen opgehaald over Olava Verdrietig . Ik moest zo lachen want ik herinnerde me weer dat Olava altijd met haar neus de dazen aanwees en dat wij die dan moesten meppen, zo lui was ze . Toen zijn we weer terug gegaan. En we zijn tot de conclusie gekomen dat Arabesk het prima heeft gedaan! OK dan!