paard overleden aan hartaanval...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

paard overleden aan hartaanval...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 21:15

ik zou volgende week op de manege dressuurwedstrijd hebben, gewoon op een manege paard/pony... nu stonden de starttijden al op de site en bij mij stond geen paard....

dus ik ff bellen, hoorde ik dat hij zaterdag, met een duinrit een hartaanval heeft gekregen Scheve mond
k schrok er echt heel erg van.. zo/n lief beesie, was nog niet zo lang op de manege, reed heerlijk kon springen en alles.... en was nog vrij jong voor zover ik weet Verdrietig

k weet niet hoe het verder precies gegaan is... kw eet alleen dit en vind het echt heel zielig Huilen



anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 13:30

ik heb geen idee hoe oud hij is... maar ik ben het er wel mee eens dat met dit warme weer een duinrit van 2 uur niet zo handig is.. ze doen wel altijd rustig aan dan hoor!

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 18:43

hoelang was hij in de lease dan? 2 weke gelede reed hij nog gewoon mee

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 18:48

haha okee... ja ik wist verder ook niet hoe het was gegaan, groep of alleen.... ik denk wel dat het weer er misschien wat mee te maken had, maar als je met dit weer naar buiten gaat in de hitte, je rijd rustig en in de schaduw denk ik niet dat een paard daar zomaar een hartaanval van krijgt... was er niet al meer met hem aan de hand of weet jij dat ook niet?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-03 18:53

Topper... hij was er nog niet zo lang


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers