dierenmishandeling: Pistolen Paultje helpt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

dierenmishandeling: Pistolen Paultje helpt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 19:45

Naar aanleiding van een aantal topics hier op bokt, waarbij paarden gemarteld zijn tot de dood er op volgde, wil ik iedereen attenderen op iemand die hier wel antwoord op weet.

Ik weet niet of zoiets mag op bokt, zo niet dan wordt ik wel teruggefloten. Het is iig met de beste bedoelingen. Reden om dit zo voorzichtig voor te stellen is omdat deze persoon een veroordeeld "misdadiger" is. Maar iedereen die de dagelijks meerdere kranten leest, zal wel van hem gehoord hebben.

Pistolen Paultje is een bekende nederlandse crimineel, hij is al een aantal keren in het nieuws geweest omdat hij dierenmishandelaars zelf heeft "mishandeld" hij stuurt er gewoon een knokploeg op af, en zet een prijs op hun hoofd, en werkt met informanten. Als je op google zoekt onder zijn naam dan vindt je zijn site met een aantal lopende zaken, en dingen die hij in het verleden gedaan heeft. Persoonlijk denk ik dat hij meer resultaat boekt dan de politie.

Sorry, moderators, als dit niet mag, maar ik zet hier niets anders dan er in kranten ook te lezen is.

Je moet trouwens de "zaken" wel bij hem aanmelden, met zoveel mogelijk gegevens.
Laatst bijgewerkt door Mist op 05-08-03 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:51

JAAAAH GOEIE, ik meteen naar die site, kan je hem ook mailen? Ik zal ze eens wat vertellen!!!!!!!!!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:58

officiële website schreef:
Hulpvragen wat betreft dierenleed worden voorlopig niet meer doorgestuurd aan Paul omdat hij rust nodig heeft. U kunt uw klachten over dierenmishandeling melden bij http://www.ombudsmandieren.nl/.

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 20:08

leentje"]
[quote="officiële website schreef:
Hulpvragen wat betreft dierenleed worden voorlopig niet meer doorgestuurd aan Paul omdat hij rust nodig heeft. U kunt uw klachten over dierenmishandeling melden bij http://www.ombudsmandieren.nl/.
[/quote]

Ik weet het, maar op dezelfde website staat ook dat hij het liefst "achter de schermen" werkt, misschien is dat alleen om hem te vrijwaren van moeilijkheden met de politie ?... ik weet het ook niet!

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:54

Het is niet de officiele manier, maar ik kan het zeeeer op prijs stellen wat deze meneer doet.

Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 21:24

Owke het is illigaal maar ik ben het met Jurenko eens!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:12

Tja, ik ben heel erg tegen geweld maar sommige mensen verdienen het gewoon

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:15

WieskeLover schreef:
Tja, ik ben heel erg tegen geweld maar sommige mensen verdienen het gewoon


Precies! Stoom uit je oren

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 23:06

Wie bepaalt of iemand een dierenmishandelaar is? Doet hij het alleen als hij iemand op heterdaad betrapt of ook als er via via een vermoeden binnen komt?

Dat is dus het grootste probleem met dit soort acties: er is geen enkele controle of de persoon in kwestie wel echt schuldig is. Dat is het grootste verschil met de politie, zij moeten werken met bewijzen.

Gevoelsmatig zeg ik ook: geef die lui een paar goede rammen en dat werkt een stuk beter dan een half jaar voorwaardelijk. Maar er is niet voor niets zoiets als een rechtssysteem. Beetje erg vervelend als er mensen tussen zitten die niets gedaan hebben, en dat risico loop je zo natuurlijk wel!

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 19:12

Laurae: daar heb je gelijk in, we hebben een rechtssysteem, maar als je hoort wat ze tegenwoordig allemaal niet naar huis sturen (bolletjesslikkers e.d.) dan weet ik niet of dit soort zaken nu echt de prioriteit vd politie heeft.

Ik vind het ook opvallend dat dit meestal rond de vakantieperiodes gebeurt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 19:15

laurae schreef:
Dat is dus het grootste probleem met dit soort acties: er is geen enkele controle of de persoon in kwestie wel echt schuldig is.

Dan weet je iig zeker dat hij/zij zich nooit aan dierenmishandeling zal wagen Bloos!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:15

Dus als jou vriend in elkaar wordt gemept omdat hij door een buurman onterecht wordt verdacht van dierenmishandeling, vindt jij dat prima. Hij zal het dan immers later ook nooit gaan doen Verward

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:41

Grapje op zijn tijd moet wel kunnen he?
(Het is voor mij nog steeds vakantie)

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 19:48

Ik denk ook weleens bij verkrachtingen dat die mannen gewoon gecastreerd moeten worden (en dan uiteraard zonder verdoving enzo, maak je eigen plaatje in je hoofd maar Knipoog )
Dierenmishandelaars mogen wat mij betreft op de zelfde wijze behandeld worden als wat ze het dier hebben aan gedaan.
Maar ja, ben je, als je dat uit voert, zelf niet net zo slecht als de mishandelaar?
Prijs op het hoofd zetten ok... maar niet zelf de straf uitvoeren. Dat is iets wat je moet overlaten aan het rechtssysteem. Wat ook nodig wat aangepast moet worden...

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 20:06

Sjuimpje schreef:
Grapje op zijn tijd moet wel kunnen he?
(Het is voor mij nog steeds vakantie)


Sorry, ik heb het warm, ik vindt helemaal niets meer grappig op het moment Clown

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 22:03

Ik ben pro Paultje, ik weet dat hij t een jaar of 12 geleden ook eens heeft gedaan, meisjhe r pony (merrie) was bewerkt met van alles en nog wat en had t niet overleefd, paultje heeft n geldporijs uitgeloofd voor degene die de dader kon aanwijzen en voor t meisje een andere pony gekocht, weet alleen niet of hij ooit de dader heeft gevonden?!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 23:08

Caroline81 schreef:
Ik denk ook weleens bij verkrachtingen dat die mannen gewoon gecastreerd moeten worden (en dan uiteraard zonder verdoving enzo, maak je eigen plaatje in je hoofd maar Knipoog )
Dierenmishandelaars mogen wat mij betreft op de zelfde wijze behandeld worden als wat ze het dier hebben aan gedaan.
Maar ja, ben je, als je dat uit voert, zelf niet net zo slecht als de mishandelaar?
Prijs op het hoofd zetten ok... maar niet zelf de straf uitvoeren. Dat is iets wat je moet overlaten aan het rechtssysteem. Wat ook nodig wat aangepast moet worden...


wat zou dat als je net zo slecht bent als de verkrachter of mishandelaar? Ze verdienen gewoonweg niet beter. Als zij zich niet in kunnen houden krijgen ze dezelfde straf als wat zij anderen aan doen. Simpel toch? als ze dat toch van tevoren weten denken ze mss nog wel een keer na voordat ze zo'n ziekelijke onmenselijke dingen doen.
Ik vind het niet meer als eerlijk dat ze op die manier hun straf krijgen. banketstaaf ja, maar ze doen het zelf ook. Het zijn zieke 'dingen' die geen voorwaardelijke straf, geldboete of evt celstraf verdienen. Ze moeten op hun niveau aangepakt worden!
eigen schuld dikke bult!

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 00:39

Oog om oog
Tand om Tand

pollyfunny

Berichten: 627
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 09:49

Ja pistolen paultje is echt in mijn ogen altijd al een TOP kerel geweest! Er moeten meer van zulke slimmerds op de wereld komen! Afslachten doormiddel van wat zij die arme beesten aan hebben gedaan! Hiep hiep hoera voor pistolen paultje!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:16

pistolen paultje is eigenlijk een grote eikel(bedondert iedereen ,waar je bijstaat!)
maar wat dieren betreft,heeft hij een héél klein hartje!
en dat maakt hem weer wel oké!
je moet er alleen zelf geen zaken mee doen!

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:21

ik vind niet dat het juist is, om als er dierenleed is aanegdaan diegene die het egdaan heeft erop terug te pakken met lichamleijk geweld,
tuurlijk zeg ik ten eerste ook, doe maar en hou je niet in,
maar laten we het wel een beetje reeel houden,
dan krijgen we straks gewoon een 2e amerika, en dan gaat het om haat en het terugpakken op andermans daden,
het is waar, dierenleed mag niet, en de politie faalt gewoon in heel veel dingen hiermee, maar is het dan juist om die mensen ook af te gaan slachten, ik denk dat het op zo'n manier alleen maar erger word,
ik weet het ook niet hoor, ik wil soms ook weleens wraak nemen,
maar ik vraag me af waar de wereld op die manier toe leid???