kreeg net slecht nieuws

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

kreeg net slecht nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:29

hoi

Ik had al eerder verteldt over de kliniek en dat het nu goed ging.
(staat onder kliniek)

maar ik heb net een tellefoon gehad

over dat die waarschijnlijk een terug val heeft ik baal als een stekker .dat meisje die hem heeft overgenomen heeft alleen maar met hem gestapt.

en nu is die weer kreupel, maar ze weet niet wat ze moet doen. ik baal egt als een stekker. maar ik moest dit even kwijt ,want toch ik hou nog steeds van jacky. ik heb namelijk zo veel met hem gedaan . Huilen Huilen

en we krijgen de eigenaar niet te pakken wat moeten we nu doen ???

kuzz saskia
Laatst bijgewerkt door zadeltje op 05-08-03 12:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:30

weet de eigenaar niet wat ze moet doen, want dit is natuurlijk klote vooral voor die pony, waarom ben je eigenlijk gestopt met jacky?

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:33

sophie_kurk schreef:
weet de eigenaar niet wat ze moet doen, want dit is natuurlijk stinkmodder vooral voor die pony, waarom ben je eigenlijk gestopt met jacky?


ik ben te groot nee niet de eigenaar die krijgen we niet te pakken maar de nieuwe verzorger (wendy) die verzorgde hem ook voor heen totdat ik kwam maar de pony is niet zo groot en nu ben ik te groot ik zal al eerder stoppen wnat ik heb een neiuwe pony me laatste wedstrijd zou gelders kampioenschappen zijn maar toen een week van te vooren werdt die kreupel me laatste wedstrijd was regionalekampioenschappen waar ik kampioen ben geworden OK dan!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:40

zadeltje schreef:
over dat die waarschijnlijk een terug val heeft ik baal als een stekker .dat meisje die hem heeft overgenomen heeft alleen maar met hem gestapt.


Volgens mij heb ik het verhaal niet helemaal goed begrepen Verward
In je topic "kliniek" staat dat Jacky een nogal heftige peesblessure heeft gehad, en dat ie sinds dinsdag (een week geleden) weer rustig aan het werk mag.
Dan is het juist toch prima dat de nieuwe verzorgster alleen met hem gestapt heeft en het rustig aan doet ?
Of heb ik ergens iets gemist ? Knipoog

Ik denk dat je erg blij mag zijn dat er mensen zijn die een pony na een half jaar heftig blessureleed toch nog een kans willen geven.
In veel gevallen krijgen ze een enkeltje slacht, en jouw ex-pony krijgt tenminste nog een kans.

Hopelijk is de terugslag van korte duur en komt Blacky er weer helemaal bovenop !

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:44

jah maar ik vind het zielig voor hem dat die zon terug val heeft gekregen hij is weer zwaar kreupel ik geef niemand de schuld hoor mara wij snappen niet hoe dat komt Boos!:(

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:51

Dat is echt ontzettend balen.....
Je hoopt toch dat al het leed geleden is, en dan ineens is ze weer geblesseerd.
In eerste instantie had ik het idee dat je een beetje "verwijtend" was naar de nieuwe eigenaar, maar nu ik het zo teruglees is dat eigenlijk helemaal niet zo; beetje verkeerde interpretatie van mijn kant, sorry.

Heb je de nieuwe eigenaar / verzorgster al de tip gegeven om weer contact op te nemen met de kliniek waar je pony behandeld is ?
Vaak kun je ook telefonisch advies inwinnen, wie weet worden ze hier iets wijzer van.
In elk geval veel sterkte en beterschap voor Blacky !

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:53

Oscar schreef:
Dat is echt ontzettend balen.....
Je hoopt toch dat al het leed geleden is, en dan ineens is ze weer geblesseerd.
In eerste instantie had ik het idee dat je een beetje "verwijtend" was naar de nieuwe eigenaar, maar nu ik het zo teruglees is dat eigenlijk helemaal niet zo; beetje verkeerde interpretatie van mijn kant, sorry.

Heb je de nieuwe eigenaar / verzorgster al de tip gegeven om weer contact op te nemen met de kliniek waar je pony behandeld is ?
Vaak kun je ook telefonisch advies inwinnen, wie weet worden ze hier iets wijzer van.
In elk geval veel sterkte en beterschap voor Blacky !


bedankt vor je bezorg saam heid