in de vrachtwagen vast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

in de vrachtwagen vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 09:54

hoi

Chibra de pony van mij had ik mee op concours terein les.
En dat was niet zo leuk. Het begin dan want hij werd gek .Want boas de pony van anne ging uit de vrachtwagen .En toen werd chibra helemaal gek. Hij trekt zijn halster kapot en ging zitten en bleef haken onder de pin. In de hoek waar je de buizen mee vast zet .Hij duwt hem dan omhoog en haalt dan zijn kont open. En toen had die hem open. En ik was al de vragtwagen in gerend. Maar die buis die hij open maakt kreeg ik keihard tegen me rug. En ik pak snel chibra vast en hij rend de keihard de vrachtwagen uit. Ik ben niet zo groot en hij trekt mij mee ik maar vast houden en toen ging die steigeren .Ik vlieg weer veder maar ik had bijna me arm gekneust .Want ik had ook nog tussen de want vast gezette maar ik ga stoppuh.

Kuzzz saskia
Laatst bijgewerkt door zadeltje op 05-08-03 10:03, in het totaal 3 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:56

Misschien even een lesje spelling en leestekens gebruiken want ik snap hier helemaal niets van Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:57

Sorrie Saskia, dit is heel moeilijk lezen voor mij.....graag wat punten en hoofdletters?

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:00

En het is vraCHtwagen Lachen

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:04

zo goed allemaalik ben namelijk nog niet helemaal wakker

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 10:20

zadeltje schreef:
hoi

Met Chibra, mijn pony, had ik op het concours terrein les.
En dat was niet zo leuk. Het begin dan, want hij werd gek. Want Boas de pony van Anne ging uit de vrachtwagen, en toen werd Chibra helemaal gek. Hij trok zijn halster kapot en ging zitten en bleef haken onder de pin in de hoek waar je de buizen mee vast zet. Hij duwde hem toen omhoog en haalde zijn kont open. En toen had hij hem open gekregen. En ik was al de vrachtwagen in gerend.

Maar die buis die hij open gemaakt had kreeg ik keihard tegen mijn rug. Ik pakte snel Chibra vast en hij rende keihard de vrachtwagen uit. Ik ben niet zo groot en hij trok mij mee, ik maar vast houden en toen ging hij steigeren .Ik vlieg weer verder maar ik had bijna mijn arm gekneusd .Want ik had ook nog tussen de wand vast gezeten maar ik ga stoppen.

Kuzzz saskia


Zo is het al iets beter denk

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:21

ok bednakt

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 12:35

Ik kan me wel goed voorstellen dat je goed geschrokken bent en blauwe plekken hebt hier en daar.

zadeltje
Berichten: 16
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 12:37

holly schreef:
Ik kan me wel goed voorstellen dat je goed geschrokken bent en blauwe plekken hebt hier en daar.



jah dta heb ik ook