Eerst boos paard, daarna super paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Eerst boos paard, daarna super paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 09:07

Eigenlijk verslag van gisteravond, maar toen ik thuis kwam was coputer bezet Haha!
Gister had is les (heb elke week een half uur prive les) en eigenlijk liep ze van de eerste minuut lekker, Darmorah's moeilijke punt is de rechter galop, dan loopt ze dwars door m'n buitenbeen heen en buigt dan met d'r hele lichaam om m'n binnenbeen, en ja dan komt de bakrand toch wel eng dichtbij, dus is moests van m'n instructrice (is daar geen korter woord voor Scheve mond ) haar recht stellen op de volte, daar ging Dar zo in protest, dat ze ging lopen springen op de plaats, ik kreeg natuurlijk hier de slappe lach van, dus nam Dar hier na terug en draafde weer, en ging madam zich even lopen uitsloven, wow ik had echt het gevoel als of ik op een dressurtopper zat, achterhand schoof er onder en ze ging toch even dansen, deed precies wat is vroeg, echt een super gevoel, zat ik daar met een big smile op m'n paard, even weer het rechtergalopje......ging super Haha!
Ik ga foto's plaatsen bij ITP, alleen zijn erg onduidelijk....páááááp ik wil een nieuwe dige Huilen *LOL*



Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 19:56

Sugarmiss"]
[quote="letizia80 schreef:
instructrice (is daar geen korter woord voor

lesjuf Lachen
[/quote]
of gewoon juf *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers