Ben er weer ingetrapt....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Ben er weer ingetrapt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:17

En heb weer een paard aan mijn verzameling toegevoegd Scheve mond .Het is een bruine merrie van 9 jaar oud.Haar vader is een hengst van Landgraf en haar moeder is een Burggraaf.De naam van de vader heb ik nog even niet bij de hand omdat ik morgen de papieren krijg.Op stal is het een vreselijk lief paard Lovers maar van rijden heeft ze eigenlijk geen kaas gegeten .Ze heeft al die jaren aan een Thiedeman gelopen,dus ik krijg denk ik nog aardig wat werk aan mijn'springpaard'.


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 22:45

Ze is wel bruin,maar niet heel erg groot.Ook is ze best lekker dik Vingers aflikken Ik ben op haar gevallen omdat ze in de verte een beetje op mijn ouwe trouwe Petal lijkt Pling
Zal het wel verkeerd hebben met mijn 2x Landgraf.Morgen ga ik haar betalen en dan weet ik het zeker.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:16

Jantien schreef:
Leuk toch, springen Haha!
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de foto's


Ik ben nogal een springwonder
Foto's komen er zeker aan. Cheese!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:18

adriana schreef:
Hoeveel paarden heb je nu ondertussen dan?



15 Clown Party!!
Gelukkig hoef ik ze niet allemaal te rijden.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:29

Ze moet eerst maar eens knap leren ontspannen.Ik heb er vandaag even 20 minuutjes opgezeten,maar dressuur is een drama.Ze snapt er echt helemaal niks van.Ik denk dat het haar gerust wel te leren is.Ze moet ten eerste een paar kilo'tjes kwijt,ik denk dat ze dan al wat makkelijker wordt.Ik zal haar voor de zekerheid even na laten kijken door een "spierenmevrouw"zodat ik zeker weet dat er niks met haar spieren aan de hand is.Qua bouw en bespiering ben ik daar niet bang voor (en ik hou wel van een gokkie)

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:35

Ik hoop het.Ze is sinds gistermiddag op stal en het is al net of ze er al jaren staat.Ze is echt kipmak.De mannen waren in vervolg op onze jaarlijkse klusdag van gisteren bezig de verlichting te reorgainiseren in de stal en ze stonden op een gegeven moment boven op haar box de tl buizen te verwisselen.Ze gaf geen krimp.Volgens mij dus een superkarakter!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-03 23:52

Wit aan de benen heeft ze niet en alleen een kolletje.
Eerst betalen straks,dan weet ik het precies

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 00:07

Ze is niet zo heel groot.Rond de 1.62m.Het is voor mij een hele opstap.Derest van mijn paardjes zijn rond de 1.54m.Ze is inderdaad lekker cool.Dat was voor mij de reden om met dit paardje aan de slag te gaan.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 00:40

Het is inderdaad een KWPNer.Ook dat is voor mij een hele grote uitstap na al die NRPSers

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 08:47

Hier alvast een foto van Flo(Mayflower)



Afbeelding

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 09:48

Nou,ze is betaald Haha!,en ze heeft inderdaad 2x Landgraf in haar pedigree.
Haar vader is Larno,die na 2 jaar in Nederland gedekt te hebben,teruggegaan is naar Duitsland.Achter Larno zit ook nog G.Ramiro Z en Farn.Aan moeders kant zit Lucky Boy en Duc de Normandie
Moeder Gadinia is een keurmerrie.Oma Sadinia is Keur-Preferent en overgrootmoeder Zadinia is een Preferente Kroonmerrie.Ik denk dat ik voor volgend voorjaar maar eens op zoek ga naar een leuke WPN hengst *LOL*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 12:12

Ik haalde haar even van haar hooi om een foto te maken.Ze staat nu voor het eerst met de groep buiten en ook daar is ze zeer sociaal.Straks zal ik proberen wat actiefoto's te maken Pling

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 12:20

Dat is Leon .De kindertjes hebben altijd om 17.00 uur les,maar vanwege de hitte en de vakantie zijn de lessen verschoven naar 9.00uur.En dan is het best te doen.Het valt hier zo wie zo wel mee.Er staat een lekker koel windje OK dan!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 12:24

Zal ik antwoord geven voor Son:JAAAAAH.Ze doet mee }> Als je starttijden wilt weten gil je maar.Ze gaat het heel zwaar krijgen want 3x raden wie de jury en en zij is toch streng Cool ......

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 12:29

Het is gewoon onderling Knipoog hoewel je 53 starts eigenlijk niet meer gewoon kunt noemen.Het lieve kind moet rond 12.10 rijden en toeschouwers en fans:De koffie met koek staat dan klaar Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door FlairS op 05-08-03 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 14:39

machie schreef:
Lekker spring gericht!


En ik KAN helemaal niet springen Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 14:44

Ze zal eerst de beginselen van het teugel aannemen maar eens goed moeten leren.Zesnapt niet hoe het moet.Ze heeft,zoals ik al schreef, altijd aan de Thiedeman gelopen.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 22:35

Foto's komen zo snel mogelijk Cheese!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 10:09

Ik heb gisteravond weer 20 minuutjes gereden en ze was weer heel braaf. Ik rijd haar lekker rustig met een gogue en zowaar begon ze wat te ontspannen.Gisteren is ook het vrouwtje geweest waar ze van geweest is en die vertelde dat ze L heeft gelopen.Ook hebben ze haar vorig jaar ,omdat het paard van een kennis kreupel was,eens voor de wagen beleerd.Binnen een week gingen ze met haar langs de weg en hebben ze na een paar weken een marathon met haar gereden waar ze de 4e tijd behaalden.Ik heb dus een zeer veelzijdig paard gekocht.Morgen ga ik maar eens mijn les met Flair inruilen voor een les met Flo en 's kijken wat mijn instructeur ervan zegt(maar die is niet zo gauw positief Verward )

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 14:36

Arme zielen die paarden van ons!Gelukkig is hier nu weer een zeewindje opgestoken en is het iets aangenamer .Aan de andere kant heb ik in die hitte ook alle boxen uitgemest van mijn paarden dus mogen ze,ondanks dat het warm is wat terug doen


Om het slechte weer dat onherroepelijk eens gaat komen voor te zijn hebben we een partytent met wanden gekocht waar we met z'n 15 en in kunnen zitten.Lichtjes boven je hoofd en gaan!Dit even offtopic.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 10:09

Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, MiVita, Vagabondo en 20 bezoekers