Ijsland: Zuipen, zingen en paardrijden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 22:02

Nou hier ff een kort verslagje van de round up op ijsland.
Na een heerlijke start Misselijk met het vliegtuig vanaf Amsterdam op tijd geland in Keflavik. Daar een heuse boktmeeting met Sibold .
De volgende dag met de bus naar het Guesthouse in Varma nog wat(wij zeiden dus Varma slet Haha! )
Daar hebben we de rest van de groep ontmoet en hebben we ons eerste ritje gemaakt. het regende enorm en het was koud.
De volgende dag gingen we de bergen in, weer koud, regen en hagel. Maar we werden warm gehouden door de Wodka! Tong uitsteken
Het was echt een prachtige tocht door de bergen.
We lieten de paarden achter en reden met de auto over het hobbelige pad weer terug. Onderweg werden er een paar een beetje Misselijk .
De volgende dag weer met de auto naar de paarden, regen, hagel en sneeuw bepaalde de rit en we waren dus ook weer Misselijk .
Dit was de dag van de round up. Ik heb het nog nooit zo koud gehad, maar het was ook wel erg gaaf. Alleen met je paarden over de bergen heen rijden en geen schaap te zien natuurlijk Haha! .
Uiteindelijk voegde ik me weer bij Sibold en nog twee boertjes. De een was zo bezopen dat ie van zijn paard sodemieterde Haha! . Je wordt daar echt volgestouwd met drank.
Nou uiteindelijk heb ik dan toch nog 3 schapen gezien en een koppeltje tegen gehouden.
Ineens werden het steeds meer en meer schapen. Ze liepen langs het hek een grote heuvel over en toen hield het ineens op..... want het ging steil naar beneden. We waren allemaal de Sigaar want de schapen en de paarden moesten naar beneden.
WOW ik heb nog nooit zo'n steile afdaling gemaakt als toen. Maar het was wel kicken.
Uiteindelijk waren alle schapen beneden en zat het er voor ons na 7 uur rijden op.
De volgende dag het uitzoeken van de schapen gezien en terug gereden. We hadden schitterend weer , enorm veel lol en heel veel drank Haha!
De laatste dag hebben we nog een rit in het dal gemaakt, iedereen was stijf en moe . Maar halverwege stopten we bij een huis(het was iets van half 11 ofzo) en daar kwam een mannetje naar buiten met een kannetje limonade . Alleen zat er in die limonade een beetje veel alcohol. Half bezopen zaten we op ons paard. Ik dacht echt ff dat ik er af zou vallen. Maar dat is lekker niet gebeurd Haha!
S'middags werden we naar een mega groot vliegveld gebracht Verward waar we plaats namen in een toestel wat net 20 man kon vervoeren.
We hadden enorme lol totdat dat stomme ding begon te sheken en we weer een beetje Misselijk werden.
Blij dat we er weer uitwaren.
Nou dit was wel ff vlug een reisverslagje, foto's komen nog. Het was echt te gek en eventueel voor herhaling vatbaar, maar dan neem ik wel andere kleren mee.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:11

Klinkt wel heel gaaf hoor...........enne nu ben je aan het afkicken van de drank Clown
Je moet daar natuurlijk wel zoveel drinken om warm te blijven als ik het zo hoor Verward ........het was dus erg koud!!!!
Helaas dan is dat niks voor mij.........ik hou van de warmte hihihihi

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 06:08

Dat klinkt echt helemaal te gek!!! Zou ik ook wel willen doen... Ik hou alleen niet zo van kou, maar het klinkt alsof dat van weinig belang was Haha!
groetjes.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 08:52

Waaahhh als het echt zo koud is, is het dus niks voor mij! *LOL* Maar je hebt het dus wel leuk gehad, ondanks de kou?

Hoe waren de paarden? Leuke beessies?

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 09:56

stoer he dat ijsland!!<ik moet nog fff sparen maar in 2003 zit ik ook op ijsland ik verheug me er nu al op Party!!
we gaan dan wild kamperen en verschepen een landrover naar ijsland zodat we lekker onze eige auto hebben.
hebbie nog tips voor 2003?????
behalve zuipen hihiihhhi

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 10:04

ik wil er ook zo graag een keer heen, maar dan wil ik graag in de warmste periode haha, wnneer is dan eigenlijk?? in augustus?
ik heb namelijk geen idee.
nou kussies liselot

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:34

jep aug is de warmste maand dan kan het wel 15 graden worden!!!! Haha!

maar op ijsland is het anders koud hoor!
wel koud en veel wind maar toch is 15 graden dan korte mouwe weer hihh Pling

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-01 11:41

De enige tip die ik kan geven is neem echt warme kleren mee.
Skikleding ofzo een winter jas is echt niet overbodig.
En warme schoenen.

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 11:42

Klinkt goed en inderdaad met Vodka blijf je wel warm!!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 09:17

Hahha!

Lachen Cowgirl, leuk hoor was het he? Ik zit nu helemaal in een dipje hier op het werk. Ik wil hier helemaal niet zijn.

Begin wel afkickverschijnselen te krijgen... van de wodka.