Verslag eerste paardrijles terug gevonden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Verslag eerste paardrijles terug gevonden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 12:17

Ik was gisteren wat dingetjes aan het opruimen en kwam tot mijn grote verbazing een verslagje van mijn eerste paardrijles tegen! Ik wist niet eens meer dat ik die had gemaakt! Dit is alweer een jaar of 8 geleden denk ik, dus er zitten de nodige spelfouten in. Ik zal hem even overtypen:

Ik heb pas mijneerst paardrijles gehad. En natuurlijk mijn beste vrindin ook.
Het begon om half 2. Ik hat het liefste paard van de manece (ik bedoel kwaa kerakter)
En mijn vrindin een klein paardje Boukje en ik een heele groote Frans. Mijne luisterde heel goed en die van Sanne moest ik lachen.
Toen we harde stap moesten doen ging boukje eens in draf ik lag in een duik.
en zaterdag ga ik weer rijden. om 2 uur begint de les maar ik ga half 2 vanwege dat je mag kammen.


Leuk he! Al die spelfouten, echt geweldig gewoon! *LOL*

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:31

haha Haha! leuk om dat terug te vinden

die laatste zin ook: 'vanwege dat je mag kammen' *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:34

hihihi je was nog een echt pennymeisje! De eerste les heb ik geen verslagje meer van, ik heb wel een tijdje elke week een beetje over de les op geschreven. Heel leuk om dat terug te lezen. Nu ben ik daar weer een beetje mee begonnen, gewoon elke keer dat ik iets met paarden doe, opschrijven achter in zo'n soort dagboek/plakboek iets.. neit zo zeer voor nu, maar ikw eet zeker dat als ik later wat ouder ben, dat ik dat dan kei leuk vind om terug te lezen wat ik nou eigenlijk allemaal deed bij die paarden!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 13:36

Hahaha geweldig *LOL*
En zeker die laatste zin over het kammen Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:30

Hahaha, wat leuk. Die harde stap hahaha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:50

Lievvvvvvvvvvvv!! Schattig joh!

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:06

iehh cute hoor!!!!
en hoe ging je tweede les of heb je daar geen verslagje van???

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:28

Grappig hoor. Ik hou al jaren lang een soort stalboek bij. Hierin schrijf ik stukjes over hoe het rijden enz. aan anderen. Dus bijvoorbeeld aan vriendinnen wiens pony bij de mijne staat en aan Beaus verzorgster zodat ze weet wat voor beweging hij wanneer gehad heeft (dat schrijft zij ook op).

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 00:21

Ging het kammen nog goed? Volgens mij heb ik ook nog zoiets in een oud dagboek staan, je brengt mij op ideeen, ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Ik houd ook een soort van logboekje bij voor de eigenaresse van mijn bijrijdpaardje om te kijken wat Caballero gedaan heeft die dag en Pat en ik maken daar altijd van die domme tekeningetjes in, zo ook mijn eigen bijna bejaarde instructeur die ik als antiek model heb getekend, iedereen die Caballero in de tussentijd verzorgt kan ze ook zien maar ik hoop dat mijn instructeur hem nooit in handen krijgt want dan zou ik mij diep schamen met mijn 22 jaar!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-03 10:52

alja schreef:
iehh cute hoor!!!!
en hoe ging je tweede les of heb je daar geen verslagje van???


Sja ik heb inderdaad nog wat andere verslagjes gevonden, maar ik heb geen flauw idee op welke volgorde ze moeten..
Ik vind het zoo leuk, ik zat echt te lachen toen ik het aan het lezen was. Ik heb het ook geschreven met van die basisschool letters, dus alles aan elkaar, en verschikkelijke spelfouten e.d Clown .
Ik was écht een Pennymeisje.. Schijnheilig

juudje

Berichten: 155
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: best

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:57

lief hoor hahaha echt leuk omdat dan allemaal terug te vinden haha schattig

Luci
Berichten: 916
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 19:56

haha wat leuk. En wat aardig dat je 'mag' kammen Haha! Kan zo in de penny dat verslagje! *LOL*