Ben ik nu zo'n Dierenbeul?????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 11:31

ik ben dus een van die recreatieruiters blijkbaar Lachen
Ik sta daar ook opstal, was er niet bij, maar hoor 2 totaal verschillende verhalen, toen ik het hoorde keken ik en walter elkaar al vreemd aan, merilyn een paard verrot slaan? dat leek ons al een beetje stug..
Ik heb ook een paard dat flink gehangen heeft, ben niet iemand van de FOEI methode, en vind dat het bij ons op stal ook best meevalt
Hoop niet dat dit op bokt en op stal een grote ruzie gaat worden.
DIt zijn namelijk dingen die op elke stal gebeuren (achter je rug om)
Daar moet je leren boven te gaan staan Lachen
succes !


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:14

Lielle schreef:
volgens mij heeft Merilyn nergens gezegd dat ze het paard pas 5 dagen heeft (is ook niet van haar trouwens). Het enige wat er staat is dat het paard pas 5 dagen op die stal staat.


ze heeft het paard ook pas 5 dagen Lachen
verder niets aan toe te voegen Knipoog

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:56

teveel mensen gaan zich aangesproken voelen. Knipoog
Meiden van desbetreffende stal voelen zich ook behoorlijk aangesproken.
Ik vind ook dat er een beetje zwart-wit gedacht word..als je vind dat slaan TE is, dan ben je meteen van het "Foei!" clubje *LOL*
Ik kan jullie vertellen dat de meiden van onze stal dus echt niet zo zijn
Mijn paard is een behoorlijk bloedkikkertje, heeft ook behoorlijk gehangen, dit heb ik anders opgelost, als je gaat schreeuwen en slaan naar mijn merrie word ze hysterisch. Scheve mond
Daarbij geloof ik wel dat sommige paarden (zoals Tiara, waar dit gehele topic over gaat) WEL leren van een dreun.
Maar een dreun vind ik wel wat anders dan erop los blijven rammen en schreeuwen. (wat dus de roddel is, maar nogmaals dit zijn niet mijn woorden Lips are sealed )
Ik vind dan ook als je paard zelf naar voren is gesprongen, je het ook moet belonen! en weer rustig opnieuw beginnen. Ach gut
de spanningen lopen behoorlijk hoog op in dit topic.
Afgelopen avond was tiara al een stuk rustiger aan de balk!, masja had netjes een slag om de balk en het andere eind zelf vast, als ze ging hangen gaf masja een tikje tegen haar bil, en tiara lipe netjes naar voren
Vanavond ga ik haar helpen met rijden, het gaat verder allemaal erg goed OK dan!
Laatst bijgewerkt door marloes-joy op 05-08-03 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Alenthe05, Alexios, AnnickT, Bolletje29, Galaika, Getty_Maan, Ineke2, JitskeJeldau, kimmetje26, sberg, valonka, vilheide en 136 bezoekers