hij is weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

hij is weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 18:17

Even een verslagje....
Gisteren bijtijds naar stal gegaan, lekker gepoetst en getut en geknipt, hij moest er natuurlijk wel helemaal tip top uitzien hè... (never a second change for a first impression)
Inladen, deed ie (zoals gewoonlijk) super netjes, hij stond ook heerlijk stil op de trailer (ook normaal voor hem)
Ik had hem dit keer verwend met een lekker vol hooinet.
Halverwege, even gestop bij een benzine station, voor plas/drink pauze.
Vond het toch wel warm, die trailer zo in de zon, dus hebben we het deurtje open gezet... het was wel een lachwekkend gezicht, terwijl hij heel relaxed uit het deurtje stond te kijken naar de voorbij razende auto's...
Als of het dagelijkse kost was.
Nou, na ruim twee en een half uur rijden, waren we er bijna, en begon hij ook wat onrustiger te worden, beetje stampen (zo van... komt er nog wat van!!!)
Daar aaangekomen, kwam hij helemaal droog en (ik kan niet anders zeggen) als een ster de wagen af.
Beetje met kapsones om zich heen kijkend, zo... hier ben ik!

Kregen een stal toegewezen, een lekkere box, veel stro erin (alle paarden stonden er goed bij) met een open raam naar buiten.
Hij ging natuurlijk meteen opzoek naar eten Knipoog

Nog even thee/koffie gedronken, alles doorgenomen, paarden bekeken en zijn nieuwe maatjes naar binnen gehaald...
Hij was zeer aangenaam verrast, dat er een heel knap kléin ponietje naast hem kwam te staan (hij is gék op kleintje, maar meestal is híj de kleinste en is iedereen gek op hem...)

Nou, toen was het wel weer tijd om richting huis te vertrekken...
Toch heerlijk die cruise-control.
Maar het blijft een lange rit..
Nog even een mac Donalds gepakt bij strand Nulde, waar volgens mij een menwedstrijd in de buurt was geweest (er stonden wat vrachtwagens met aanhangers).
Toen trailer naar stal en verslag uitgebracht, en om kwart voor negen kwam ik thuis.

De heen weg heb ik af en toe met een brok in mijn keel gezeten en met kriebels in mijn buik, maar eenmaal daar was het goed.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:23

Fijn dat alles goed is gegaan. Ik weet nog niet de reden dat ie weg moet,ofzo. Maar dat ga ik nu wel even opzoeken.

[edit] ik heb even gekeken. Ik denk dat je een heel goed besluit hebt genomen. Blijft toch wel even slikken he?

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 18:34

Ik had het gisteravond even moeilijk, maar mijn vriend is gelukkig zeer begrijpend en krijg dan even lekker een knuffel en een schouder om nat te huilen.
En ik zal het nog wel gaan merken de komende weken, omdat ik zo met stal in mijn systeem zit (afgelopen 11 jaar...) Maar goed, zien mijn kinderen mij ook een keer wat langer... Mischien bevalt het hun totaal niet, en smeken ze me om snel weer een paard te gaan verzorgen!

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 20:13

He getsie wat jammer dat hij weggaat ik vond jullie geweldig samen!

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 14:05

Thanks voor het compliment, Irish lady!
Ik heb me ingehouden om niet meteen te gaan bellen... ok heel eerlijk, ik heb gisteravond wel gebeld.
Maar dat was omdat er mensen míj hadden gebeld, en die hadden eventueel belangstelling voor hem.
Maar toen kreeg ik geen contact.
Dus ik vandaag bellen,of alles goed was gegaan.... "ja, hoor geen probleem. Hij had op het land gestaan en was erg relaxed."

Ik: "nou, fijn om te horen...."

Hij:"oh...er zijn trouwens nu mensen bij hem, die intresse hebben..."

Ik:"...........eh... oh.... dat is snel....."

"ja... ze waren hem nu aan het zadelen"

Jullie begrijpen, dat ik toch eigenlijk wel héél erg nieuwschierig ben....
Had dit eigenijk niet verwacht, zó snel..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:07

waarkan ik zien dan waarom hij is weggegaan?

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 14:19

Zie: salvador gaat weg voor een maandje, ik weet niet hoe ik een link moet plaatsen....
Daar wordt het helemaal uitgelegd, waarom ik deze stap heb genomen.

chibra
Berichten: 18
Geregistreerd: 03-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:27

hoi ikw ens je veel succes ik ben ook net me ponmy zes dagen kwijt ik kweet hoe j je voelt je moet gewoon aan alle gede dingen denken

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:54

mooi dat alles zogoed is gegaan

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 18:00

Tjee, zeg... dat zal idd even slikken zijn, zo snel al.

Maar je red je wel, je weet wat je wil..
Zet em op, poohtje!!!!

Sall

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 18:47

Het wil natuurlijk nog niets zeggen... kijken wil nog niet zeggen kopen....
Lachen