Dappere Dodo!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Dappere Dodo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 13:26

Vanochtend ging ik al heel vroeg naar de manege om Odin te gaan rijden, vanwege het warme weer.
Toen ik op de manege was aanbeland, kwam Fred gelijk naar me toe (een oude rot in het paardenvak die al 35 jaar een eigen paard bij ons gestald heeft) en vroeg of ik mee wilde naar buiten. Normaal zeg ik altijd nee, ik ben zelf niet zo'n held en Odin ook niet.
Vanochtend had ik opeens een dappere bui of zo, dus ik had al ja gezegd voordat ik het zelf door had! Maar het was nog erg vroeg, het zou nog wel eens lekker rustig kunnen zijn in het park en langs het meer, dus wat kon mij het eigenlijk ook schelen...

We zijn bij elkaar bijna 2 uur weggeweest, hebben bijna de hele rit gestapt en een paar keer kleine stukken gedraafd op rustige stukken. Odin is door 2 tunnels heengegaan, over 2 veeroosters, door een woonwijk, achter langs de waterskibaan (waar net wedstrijden gehouden werden dit weekend!), en vlak langs het meer.

Ik kan wel zeggen dat hij heel erg braaf was, en als hij al schrok was dat niet eng, maar sprong hij een klein stukje opzij, of bleef even staan. Als zijn metgezel Eerik dan gewoon rustig bleef was Odin zo weer bedaard.

Dat ik dat niet eerder heb gedaan....
Het was 2 jaar geleden dat ik voor het laatst met Odin naar buiten gegaan ben, en dat was dan ook de enige keer (behalve dan een week in de bossen in Kootwijk, maar dat is toch anders).

Ik ben dus enorm trots, vooral op mijn grote angsthaas Odin, maar ook wel een beetje op mezelf!
Laatst bijgewerkt door Odin op 03-08-03 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurenko

Berichten: 265
Geregistreerd: 29-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:39

Heerlijk hé dat buitenrijden, ik wens je nog veel buitenritten toe.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:15

buitenrijden is toch het fijnst Haha!

heel veel succes en plezier op de volgende buitenritten!