Bij Binar en Ilse op bezoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Bij Binar en Ilse op bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 22:42

Vandaag een officeuze Boktmeeting gehad Haha! :

eerst bij Binar op bezoek geweest. Zij en haar vriend John hebben een paard gekocht dat een tijdje bij ons op stal heeft gestaan, dus dat was een leuke reden om eens te gaan kijken. Binar en ik hadden elkaar regelmatig gePB'd, maar nog nooit ontmoet.

Met Koko, het paard, ging het super, en Binar en John zijn hard aan het werk om een hele fijne pensionstal op te zetten/uit te bouwen. De nieuwe boxen die we mochten bewonderen, zagen er prima uit, heerlijk ruim, daar zouden veel paarden jaloers op zijn. Ook het feit dat er 8 ha land ligt is vrij uniek hier in de randstad. Uiteraard ook Bizar, het paard van Binar, en een hoop minispul (Shetten e.d.) bewonderd

Daarna naar Ilse, om draver Racer nu eindelijk eens in het echt te zien. Ilse en ik kennen elkaar al een tijdje, mijn paarden heeft ze al gezien, dus het was tijd voor een tegenbezoek. Na slechts één keer verkeerd gereden te zijn Clown de stal toch makkelijk gevonden, Ilse en Racer stonden ons al op te wachten.

Wat een leuk paard is dat! Een hele mooie, fijn gebouwde draver met een chique koppie, die er prima uit ziet. Hij staat in een prettige buitenbox, en de grote binnenbak daar heeft een hele fijne bodem, het voelde een beetje aan als onze eb- en vloedbuitenbak.

Ik heb ook nog even op Racer gereden. Hij moet nog veel sterker worden (maar hij is ten slotte pas 4!), maar hij heeft hele fijne gangen en een hele zachte mond - Ilse heeft hem dus prima gereden! Racer geeft heel makkelijk na, en hij stapt heel ruim over, daar gaat ze een hoop plezier als rijpaard van krijgen!

Binar en Ilse, bedankt voor de leuke dag! In het najaar ga ik nog eens bij Binar kijken, want die zijn zo druk aan het verbouwen, dat daar vast weer een hoop veranderd is, en Ilse zal ik nog wel vaker zien de komende tijd.
Tot ziens

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:12

Hoi!

Wat leuk dat je eens bij ons op stal bent geweest! Jammer dat ik er niet was maar ik hoorde dat je mijn nep-zwangere paard hebt gezien Knipoog Haha!

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 23:22

Jaaaaa, vergeet ik helemaal Chinouc te noemen, en ik vond haar er nog wel zo leuk uit zien! Ik kom vast nog wel eens vaker, en jij moet ook maar eens bij ons komen kijken Jenna *LOL*

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:24

Ja dat spreken we echt een keer af want het lijkt me echt leuk om jouw dravers eens te zien! Haha!

Volgende keer moet je chinouc maar eens uitproberen (als we die buik er een beetje afgewerkt is Knipoog ).

Groetjes!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:26

Ik vond het ook erg gezellig met onze boktmeeting!
Jullie moeten zeker nog eens terugkomen, want er gaat inderdaad een hele hoop veranderen bij ons! (Eigenlijk zijn er momenteel bijna elke dag veranderingen *LOL* )

Kan Chinouc trouwens weer een beetje wennen op stal?
Is ze niet drachting van onze "dekhengst"? *LOL* (die kleine zwarte shetlanderhengst van 15 maandjes jong Schijnheilig , stond in het weiland naast de groep waar Chinouc stond) Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:31

Hahaha! Owh zou dat het zijn??heeft ze toch geen grasbuik?;)

Ja chinouc heeft het erg naar haar zin gehad op het weiland maar vind het zo te merken ook helemaal niet verkeerd om weer terug te zijn.
Ze is weer helemaal hartstikke actief.
En ik kom absoluut volgend jaar weer terug! Ik vond het super!
Er werdt gewoon echt op Chinouc gelet en dat vond ik erg fijn.
Weet jij trouwens hoe het met die vos is afgelopen (ben even de naam kwijt)? Die was zo kreupel!

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:38

Die vos (Bullent of Bullet, weet niet precies wat zijn naam is) heeft een hoefzweer, de hoefsmid is er al bij geweest. De eigenaresse loopt al 3 jaar te tobben met hem (heeft ze van de week verteld)

Controle is er inderdaad, ik loop zowieso elke ochtend naar het land om te kijken of alles nog goed is en eigenlijk telt iedereen bij ons op stal de paarden als ze in het land lopen....wel een fijn idee want het paard van John (koko), die stond in de groep voor Chinouc heeft dus al 2x 's middags in de sloot gelegen en gelukkig was er 1x een oplettende pensionklant en 1x een zomergast die het heeft gezien!! OK dan! Ik wil niet weten wat er gebeurt zou zijn als zij het niet hadden gezien

Volgend jaar moet je ons maar een belletje of mailtje geven!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 23:50

''Gelukkig'' dat het ''maar'' een hoefzweer was..het zag er zo pijnlijk uit dus ik was bang dat hij iets aan zn pees had ofzo.

Ik geef volgend jaar zeker even een belletje!!

Groetjes!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 10:50

Lees ik toch helemaal over dit topic heen! Clown

Het was erg leuk, en ik vind het echt super dat je Racer zo leuk vind! Hij deet echt zijn best, ik ben dus wel een beetje trots Lovers .
Je moet nog maar een keertje langskomen hoor!
En gelukkig dat mijn zadel toch goed ligt, anders had ik weer opzoek gemoeten naar een nieuwe, en daar had ik niet zoveel trek in. Ik heb er trouwens niet veel van gemerkt dat jullie verkeerd gereden hebben, jullie kwamen toch mooi op tijd aan.
Ik denk er nog over straks even naar Rain te gaan kijken in de koers, maar ik denk dat ik eigenlijk al te laat ben. Ik volg teletekst en internet wel, dan moeten we maar voor een ander keertje afspreken .

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 21:00

Ik kom graag nog een keer terug Ilse, ik kan er nou in 1 keer heen rijden... Rain heeft trouwens weer geweldig gelopen, alweer 3e en alweer een nieuw record - superhengstje Lovers

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 22:01

promptertje schreef:
Ik kom graag nog een keer terug Ilse, ik kan er nou in 1 keer heen rijden... Rain heeft trouwens weer geweldig gelopen, alweer 3e en alweer een nieuw record - superhengstje Lovers


Ik zag het staan!
Ik was nog gaan zoeken waar de uitslagen stonden en kwam bij weddenoppaarden uit. Toppie hoor OK dan! .
Je kan eigenlijk bijna altijd langskomen .