wat een vakantie zucht ik wil terug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

wat een vakantie zucht ik wil terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 22:25

hallo allemaal

ik ben net terug van vakantie ik ben een weekje in zuid frankrijk geweest op een camping waar ik gewerkt heb en al jaren kwam dit keer ben ik er met mn vriendje naar toe geweest saampjes met de trein de vakantie op zich was al heel erg leuk maar vooral het paardrijden super nou wist ik al wel dat het leuk zou worden want ik rijdt altijd bij hun paard zijn nml al net zolang vrienden van me daaro als dat ik op de camping kom en ik had de paardjes en de mensen ook erg gemist.

dus daar aangekomen bij de paardjes gaan kijken inez de merrie die ik altijd reed had een veulentje gekregen en stond nu in een ander dorp en tja ik had er geen vervoer naar toe dus heb ze niet kunnen bewonderen helaas wel genoeg andere merries met veulens bekeken ik kreeg ook te horen dat ze cheyenne de arabische volbloed hadden gecastreerd erg jammer want als hengst had ie veel meer uitstraling ondanks dat heb ik er toch een buitenrit meegemaakt van 2 uur ik reed samen met een vrouw die ik er nog niet eerder had gezien maar die wel ontzettend leuk en lief was hele gesprekken gehad te paard op een gegeven moment zegt ze tegen mij weet je wat gaaf is om te doen ik zeg nou . lekker galloperen door de rivier vooral met cheyenne en flameco (is een andalusische hengst.) zei ze dús ik ow lijkt me wel gaaf jah nou dan doen we dat toch dus wij door het ondiepe gedeelte kei hard door het water gegallopeerd kilometers gewoon het was zo gaaf en op een gegeven moment werd het water steeds dieper en hebben we zelfs een stuk gezwommen met de paarden het was zo gaaf niet normaal meer cheyenne was een heerlijk paard en wat dat betreft dus goed dat ie gecastreerd was anders was ie veelste druk geweest om mee te nemen.

het rijden was zo gaaf ook veel door de bergen gereden maar vooral de galop door de rivier heeft een enorme indruk nagelaten.

ik vond het verschrikkelijk om afscheid te moeten nemen van mn vrienden daaro zoals gewoonlijk zijn hun dan ook erg verdrietig en ik dus ook en ook de paardjes viel het afscheid zwaar van hoewel ik morgen ook eindelijk weer mn eigen paardjes zie zou ik het niet erg vinden om mn paardjes mee te nemen naar frankrijk vriendje inpakken en wegwezen helaas zit vriendje dat niet helemaal zitten Tong uitsteken
ach maar ja dromen mag en wie weet wat de toekomst nog brengt.

volgend jaar ga ik er als het kan 3mnd naar toe

kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
allemaal ik ga zometeen nog heerlijk nadromen over mn vakantie ik heb een aantal foto's gemaakt die zal ik morgen op itp plaatsen

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:33

fijn dat je zon toffe vakantie hebt gehad! erg he als je dan weer weg moet..maar zoals je zei: wie weet wat de toekomst brengt,ben benieuwd naar fotos Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:00

Hee zo te horen heb je een ontzettend gave vakantie gehad!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 09:26

Fijn dat je zo'n supervakantie hebt gehad! (Nu nog even wat komma's en punten in je verslagje zetten met hier en daar een hoofdletter, dan kunnen wij nog beter lezen hoe fijn jouw vakantie was Knipoog .)

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 13:18

Beter dat je zoon leuke vakantie hebt gehad!! ik heb er ook last van hoor ik zou het liefst ook weer vandaag terug gaan!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:16

hey fabienne .. fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad *LOL* .. wij gaan vrijdag naar zuidfrankrijk en dan ga k misschien ook paardrijden daar ALS het niet TE duur is

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 14:47

hej hej ja ik ga zo een aantal foto's verkleinen en erop zetten moet alleen dan eerst even mn website veranderen maar tegen de avond staan ze wel op bokt
en tanja ik heb 21 euro betaald voor 2 uur rijden maar ik vond het het zeker wel waard
hoop dat je het naar je zin hebt in frankrijk maar dat zal vast wel.

en tja margon nu ik bij mn paardjes ben geweest en lekker met mn eigen paardje gezwommen hebt is het gevoel al iets minder erg dus na de komende 2 weken zal het wel ver verdwijnen hoewel de wens altijd wel zal blijven bestaan denk ik.

groetjes allemaal

en tja ik typ nooit zo met leestekens, ik zal erop proberen te letten.
Het is nml idd wel slordig zonder die leestekens

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 15:09

Klinkt als een super vakantie!heb je geen foto´s van die rivier dat zouden mooie foto´s zijn denk ik zo.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-03 15:11

hej heb wel foto's van de rivier en ook wel van de ruiters voor me toen ik even op cocci gereden had maar die zijn niet erg spectaculair helaas
ik zal ze vanaaf wel laten zien diegene die ik heb

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 19:52