in de sloot ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

in de sloot ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 13:33

hay. Me vriendin reenarulez op bokt was een weekje met vakantie. dus leuk ik mocht haar pony eergister doen.
[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/DSCN0293(2).JPG[/img]ik kwam aan bij t weiland. Geen reena Verward dus ik loop terug naar der stal om te kijken of ze daar was.. ook niet dsu ik vraag aan de stalhulp waar ze is. Nou ze zei: ik heb er vanochtend in het land gezet hoor *LOL* nouja ik vertellen dat ik haar helemaal niet zag. dus ze loopt een stukje met me mee tot het weiland van de ruinen (reena staat in een land helemaal achteraan dus je moet eerst een ander weiland door) en ik ga weer kijken. maar nee hoor ik zie haar weer neit. ik loop een stukje naar links en ik hoor weat. ik zie opeens reena in de sloot liggen Huilen
ik wenk de stalhulp.. die begrijpt het meteen (ze was al een keer eerder de sloot in gevallen Haha!) en ze komen eraan. nou we hebben haar er uiteindelijk eruit gekregen na 20 minuten met een touw om haar billen. ze lag met haar voorbenen op de kant maar ze kon zichzelf er niet uitkrijgen nouja helemaal stinkend en onder het krooswt weer terug naar stal. kheb dr afgespoeld en een half uur met haar gestapt Dromen nouja vandaag liep ze alweer veel beter (want ze was een beetje stijf) datr moest ik ff kwijt Haha! poor reena Verdrietig

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:16

ow jeej!, gaat ze er zelf in of valt ze er echt in?
Leuke foto die er bij staat Cheese!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:37

jeej! lekker dan!!!!! en idd een leuke pic

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 19:45

dat was op de wedstrijd met me touwhalster Lachen ze gaat er zelf in. of ze denkt dat ze kan springen of ze word erin gejaagd

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 19:45

maar ik denk dat eerste Haha!

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 19:57

mn pooor baby Huilen Haha!
naja, dat is dus mijn paardje Scheve mond altijd gebeuren dat soort dingen als je er zelf niet bent }>
maar eigenlijk weet ik wel zeker dat ze (ondanks dat ze *niet zo heeel handig is* Schijnheilig ) de sloot in gejaagd is (in de hoek geschopt Verward) omdat een ander paard haar af en toe in elkaar trapt Vriendjes zijn?
maja wel lief dat je zo Dromen met dr wilde stappen slush Haha!