Hoera voor Harry!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Hoera voor Harry!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 16:10

Hieperdepiep Hoera, ik heb dan eindelijk mn verzorgpaard Harry! Ik mag hem 3 tot 4 keer per week verzorgen en recreatief rijden! De eigenaresse wil niet dat er dressuur of western mee gereden wordt, dat is wel jammer maar ach, Harry is zo'n schat dat maakt alles weer goed. zij heeft Natural Horsemanship met hem gedaan misschien moet ik daar maar eens over gaan denken... Lachen IK BEN ZO BLIJ!!
Vrijdag gaan we samen naar buiten, kan haast niet wachten!!! Hyper!
(Moet helaas wel want ik ben nu ziek thuis want ze hebben mn verstandkies eruit gerost en daar kun je best beroerd van worden.. Verward )
Zoals jullie lezen: ben ik weer rondom gelukkig!
Oh ja het is een grote haflinger (1.55) van 3,5. Lekker stukje ondeugd bij tijd en wijle maar met rijden is ie al wonderbaarlijk braaf! OK dan!

Groetjes Judith Party!! Party!! Party!!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 16:21

mazzeltje schreef:
vreemd, je mag er alleen recreatief mee rijden, maar geen dressuur of western....dus een grote volte is al verboden??? Hoe moet ik me dat voorstellen..Maar wel fijn voor jou hoor, maar leg eens uit dat recreatief rijden.


Mag niet in de bak alleen buiten, de eigenaresse rijdt ze met weinig been een redelijk los teugeltje. Grote volte , natuurlijk, al wil ik met een slangevolte over het strand als ik hem maar net als haar probeer te rijden want ze wil ze graag gevoelig voor het been houden. Ook rijdt ze meer met dr stem (ben ik niet echt voorstander van want er komt er 1 langs en die clickt, gaat straks je eigen paard er vandoor, hihi). Ik ga het gewoon proberen en we zien wel hoe het gaat. Zal wel even wennen worden maar ok Knipoog

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 22:41

Ben net nog even bij hem langs gereden en hij stond rustig om zich heen te koekeloeren, natuurlijk in het land waarnaast ie eigenlijk moet staan want meneer loopt rustig door de linten heen (stroomapparaat al 2 keer gejat dus geen nieuwe). Maar oh wat is het toch een schatje Lovers Ben helemaal weg van hem! Bloos Lachen Haha!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-03 23:20

gomir schreef:
Ik had het al gezegd, maar nog een keer gefeliciteerd Party!!

jammer dat je er niet mee mag dressuren Dat maakt het een beetje uitdagender Knipoog Mijn paarden rijd ik in de bak trouwens 'aan' het been en daar worden ze echt niet ongevoelig van hoor Verward
Maar de rijstijlen van de eigenaresse en mij hebben nooit zo gematched *LOL*


Over dat ongevoelig: lijkt mij dus ook maar ok 't is haar haf.
Ze is inderdaad een beetje alternatief, maar ach misschien ook wel een uitdaging toch! *LOL*

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 17:07

flair schreef:
Ben het met Gomir eens Haha!
Maar voor jou natuurlijk een leuke kans om eens wat meer te rijden dan 1 keer in de week op de manege

Is dit nou het veulen van Maxi? Of had ik het toch verkeerd?

Je moet vanavond op de manege rijden toch? Ik ben er ook dan, ik ga springen want hoef vanmiddag niet te werken dus kan ik er een keer `s avonds zijn Haha! Hoe laat rijd je en op welk paard? Dat weet ik ook gelijk wie jij bent.


Ik rijd om kwart over negen (voor de springles bij de beginners) en ik reed vorige week op Pardoes maar deze week? Elke keer een verrassing! Ik ben diegene met een knalrood zwetend hoodje onder die vreselijke cap! Maar dat zijn we allemaal... hihihi. Ik heb een rode zweep en daarmee ben ik wel de enige! Zeg je me wel gedag na afloop? Weet ik ook gelijk wie jij bent! Groetjes

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 23:17

flair schreef:
Haha ik ben na een kwartiertje ook die ene met die rooie kop en die vreselijke cap Haha! En ik rijd dus op Flair, de pony in mijn profiel, en waarschijnlijk ook de enige pony, dus dan zie je me wel. Moet je maar even Kim roepen, als ik dan iemand zie die ik niet weet ik dat jij het bent.


he Kim, zag net pas je mailtje terug nuu ik thuis ben van de les maar volgens mij heb ik je we zien rijden alleen hebben we nog niet tegen elkaar gepraat hahaha! Komt wel een keer! Als je was wie ik denk dat je was (pony-tje met witte bles toch?) dan heb je een leuk beessie. Zat vandaag op Boomy, lekker paardje en hij was weer lief. Galop ging gewoon in 1 keer ok! BLIJ!
Groetjes Haha!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 10:06

mn vriend was nog nooit bij Bruin geweest dus die vraagt doodleuk aan de eerste de beste waar ik ben: als of iedereen me kent:NOT. Maar wel grappig dat juist jij hem treft! Hij was zn sleutel vergeten dus moest ie de mijne hebben, de Knurft! Clown
Ik heb nog eens goed in je profiel gekeken en ja, je was het echt met Flair! Ik zou niet durven je met iemand te verwarren die je, geloof ik, niet zo leuk vindt hihihihihi Haha! ! Nou, ik kom je vat nog wel een keertje tegen op bokt en bij Bruin. Anders kom ik wel stiekum een keertje kijken als je les aan het geven bent. Dat doe je toch ook in het weekend? Verward

En Gomir, ik rijd elke week (sla geen les over) dus als je je nog eens verveelt op een donderdagavond dan zie ik je vanzelf wel een keer toch?
Wel even zwaaien he!
Groetjes Juud Lachen

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*

Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 11:41

Hahahaha, heb je wel gezien hoor! En die van Karinza (oid) liep ook lekker te jojo-en bij de sproeiers! Wees blij dat er gesproeid werd, wij reden in een dikke stofwolk en mn hele hoofd en kleren waren smerig! Stoflongen gekregen dus!

En over dat meisje wat niet kan rijden: kan ik ook nog niet heel goed hoor, anders komt ze toch bij ons een uurtje eerder lessen hahaha, wat onaardig sorry Bloos!

Misschien blijf ik volgende week wel even langer kijken bij de springles en de playbackshow (ga je ook meedoen hihi!) want ik ben de dag erna toch vrij! *LOL*
Cya!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-03 13:46

Eigenlijk zouden wij ook buiten rijden maar dat ging niet door. Vorige keer was het inderdaad wel glad ja na het sproeien. Alleen hebben wij er nog niet zo veel last van want bij de beginners wordt er toch nog niet heel gedraafd of gegaloppeerd of lastige figuren gereden
Maar echt yoh, wat vind ik dressuurles leuk! Nooit verwacht dat ik er nog zo bezeten van zou worden!
Vanavond weer op Harry, buitenritje met Mary maken. Lekker even uitwaaien in de duinen denk ik. Geef je alleen maar door de weeks les overdag? Dat is wel balen want dan werk ik altijd en kan ik niet komen kijken Boos!

xxxxElvis my pridexxxx
*Profiel bijgewerkt*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers