weer gereden met Quentin!en maandag naar DA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

weer gereden met Quentin!en maandag naar DA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 18:22

Vandaag heb ik voor het eerst weer gereden met Quentin!
nadat hij dus vorige week vlak voor mn les was ingestort, en dus echt 5 minuten 'out' is geweest.

ik heb al wel contact gehad met de DA en die zei dat het heel moeilijk te onderzoeken is, maar dat een bloedonderzoek wel wat uit zou kunnen wijzen, en mocht hij nog een keer zo neervallen, dan een scan van zijn hoofd laten maken(zou eventueel een gezwel kunnen zijn)

Ik mocht gewoon rijden, maar dan wel onder begeleiding, en vor het rijden eerst even longeren, zodat ik meteen zou zien of hij fit was.

Maar ja ik durfde dat niet echt goed....bang dat hij zou vallen terwijl ik er op zou zitten, dus heb ik maar wat gelongeerd, en ook zn ademhaling enzo moest ik in de gaten houden maar die is zowel in rust als na het rijden gewoon goed.
en omdat Quentin niet een paard is waar je ff een halfuurtje relaxed mee gaat rijden, maar juist echt moet aanpakken en aan het werk moet zetten omdat hij anders gaat staken, had ik besloten om pas als ik weer les had te gaa rijden.

Ik heb inmiddels ook een afspraak bij de DA gemaakt, om hem toch even te bekijken en om bloed af te nemen, omdat ik over 3 weken naar ermelo ga voor een trainingsweek, en dan wil ik 100% zeker weten dat hij gezond is want dan hebben we 2x per dag les, en moet hij gewoon echt fit zijn.

Maar mn les vandaag ging echt super! in het begin nog wat onwennig, maar dat kwam ook omdat ik mn nieuwe leren rijlaarzen(Derby Champion, ik had al derby Bento, maar daar laat ik nu ritsen in zetten en hou ik verder voor training) voor het eerst aanhad, en dat voelt ook altijd wat vreemd aan dan.

maar ik hoe langer ik er op zat, hoe meer ik weer echt ging rijden, en hem aan durfde te pakken, dus hoe beter hij ging lopen Haha!

ben met een goed gevoel afgestapt!heb wel weer een beetje hoop dat t nog wel wat wordt met hem!en met ons als combinatie!
want ook z rug lijkt de goede kant op te gaan(mede dankzij de fysio!)

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:02

Fijn dat het goed gegaan is.
Kan me heel goed voorstellen dat je het toch eng vindt om er weer op te stappen. Gelukkig is het nu allemaal goed gegaan.
Durf je nu als je geen les hebt ook weer te rijden?

Wanneer krijg je trouwens uitslag van het bloedonderzoek?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 23:16

Fijn joh dat het goed ging, lijkt mij ook erg onwennig zo dat alles bij elkaar!! Maar het gaat helemaal goed komen!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:28

Super! Klinkt weer helemaal goed! Succes.