Dorine voor het eerst in de wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Dorine voor het eerst in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 08:34

Gisteren was eindelijk de grote dag. Dorine is met moeder Lynn voor het eerst de wei in geweest. Zoals jullie weten is dat een groot avontuur.
Zo'n wei is erg groot en je kunt daar vreselijk hard galoperen. Het enige dat lastig is, is dat je moeder er dan achteraan hobbelt en maar loopt te gillen.
Het blijft een aandoenelijk gezicht zo'n klein ukkie dat de wijde wereld in gaat. Ook het feit dat ze in 3 dagen tijd al veel steviger op de beentjes staan en plotseling met hun achterhoefje bij hun oortje kunnen krabben zonder om te valllen.
Eigenlijk zou ik de hele dag wel willen zitten kijken naar ons kleine geluk en dan maar opserveren wat ze allemaal bij leren in een dag.

Gratis af te halen mooie jonge katten


hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 15:11

De foto's zijn gelukt, nou afwachten of Batje ze erop krijgt.

Gratis af te halen mooie jonge katten

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 14:44

Heb ze vandaag van Batje opgestuurd, kan ze zelf niet plaatsen omdat ik geen scanner heb, dus nog heel even geduld.
Dorine is nu 1 week en 1 dag en staat al zelf te grazen, ze is dus erg pienter en snel met alles.

Gratis af te halen mooie jonge katten

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-03 15:41

Ja, ze is vernoemd, uitleg staat op dit topic onder Lynn heeft een dochter.
Soms denk je echt dat ze alles al weet. Geen problemen met verkeer, liep de eerste dag al keurig aan een halster mee met Ma, geeft beentjes zonder problemen enz. enz. En ze komt er gezellig bij staan als we koffie drinken......

Gratis af te halen mooie jonge katten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, agelababypp, carina, dazai, Fayyah19, laura22, maitestar23, marga1, nick_en_ik, Pellelilly, RianneH, sterregoud, StonedRomy, Tieme, Yinka, Zoe_97 en 127 bezoekers