gestoorde vent !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

gestoorde vent !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 14:40

ik was vanochtend met een vriendin gaan paardrijden ... we waren op de terug weg naar de stal en we reden in de berm langs de weg ... komt er ineen keer zo'n gek met 100 km per uur de bocht om gescheurd en vliegt van de weg af Boos! .. wij snel de bosjes in gesprongen met de paarden ... stapt die vent uit .. KUNNEN JULLIE GVD NOU EENS NOOIT UITKIJKEN!!! en wij helemaal Verward ... toen ging hij terug naar de auto ... mijn vriendin en ik zijn toen weer opgestapt en verder gereden .. toen hoorde wij ineen keer die vent weer ... keken achter om en kwam hij met een knuppel op ons af gerent !!! ... hij snel weg galoperen .. en toen haakte die vent af ... hij ging naar zn auto er reed weg ... ik was nog omgedraait alleen hij was al te ver weg om zijn kenteken te kunnen zien Boos! ... dat was me toch wel een ritje zeg .... echt kei jammer dat ik zijn kenteken niet heb Verdrietig Boos!

Farjen

Berichten: 7970
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:43

Word ik helemaal kwaad van Stoom uit je oren
hoe gek ben je wel als je met een knuppel afkomt?
Domme man, als je hem nog eens ziet, kenteken opschrijven!

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:43

Te debiel voor woorden zeg!! Jammer dat je z'n kenteken niet hebt... had hem echt meteen aagegeven!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 14:46

ja ik vind het keiii kl*te dat ik zijn kenteken niet heb .. ik wou naar de politie gaan maarja heb je weinig aan want ik had niet op zijn gezicht gelet ofzo want k wilde eerst weg wezen daar !!! .... als ik hem nog een keer tegen komen dan schrijf k zeker wel zijn kenteken op !!

DaiSyJaCcO

Berichten: 445
Geregistreerd: 26-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:50

is bij mij ook wel eens gebeurt echt erg maar dan schrik je je rot!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 14:55

ja idd maar dit is nu al de 2 keer dat ik zoiets mee maak .. afgelopen winter was er ook al zoiemand alleen die begon gewoon te schelden Verward.. want zijn er tegenwoordig gekken mensen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:56

Sjezus, die vent is echt gestoord.
Neemt hij altijd een knuppel mee in zijn auto? Verward
Ik hoop niet dat je dat nog een keer meemaakt. Dat is wel ff schrikken, ook voor de paarden.

XxJade
Berichten: 18
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 14:59

Weet je nog wat voor auto het was?? Kun je missch. beter wel aangifte doen, zodat die politie daar een beetje in de buurt op kan letten..

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 15:02

dat is het probleem jade ik heb uit schrik helemaal nergens op gelet Verdrietig .. en de paarden die waren ook echt geschrokken !! ze stonden helemaal in het zweet toen de man weg was Verdrietig ... toen we op stal waren lekker afgespoten en op de wei gezet

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:03

Ja, ik zou van schrik ook niet zo snel letten op welke auto het precies is. Ik denk dat ik er niet eens aan denk om het kenteken op te schrijven.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 15:06

de eerste keer toen waren we het helemaal vergeten terwijl wij toen makkelijk het kenteken op hadden kunnen schrijven ... gewoon door de schrik vergeten Bloos ... maarja hopen dat het niet nog een keer voorkomt

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:08

Zooo wat een piep gast!
Tja wat marsje zegt, wie neemt er nou een knuppel mee in de auto?

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 15:12

cool_girl schreef:
wie neemt er nou een knuppel mee in de auto?


alleen mensen die gek in hun kop zijn ofzo ??? ... is gewoon niet leuk meer .. je kunt nog niet eens meer lekker rustig rijden of er gebeurd weer wat

ik hoop dat iemand anders ( die hij ook lastig heeft gevallen misschien) wel zijn kenteken heeft en naar het politie bureau gegaan is

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:14

jezus wat een debiel zeg. Boos!
Dat slaat echt nergens op Verward
ik heb nog nooit iemand gezien, die een knuppel meenam in zijn auto.

nerissaJarig

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:16

zooo da slaat echt alles, je kan tegenwoordig echt nie meer veilig over straat, had die vent uit moeten kijken en nie mee 100 moeten rijden, ik heb zoiets ook weleens meegemaakt, langs het kanaal ik had geluk dat ik mijn halstertouw met ketting bij had, liep onder een tunneltje door en ze zetten mij klem en bedreigden mij, heb mijn paard in galop aangezet en er dwars door en over heen gereden, 1 jongen lag eronder en daar was zijn bril van kapot en hij had een gekneusde rug hoorde ik achter af van de politie, ach ja eigen schuld kan er nie mee zitten haha

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 15:18

jeetje dat is ook niet leuk nerissa als ze je gaan bedreigen .. en geen medlijden hebben natuurlijk dat hij zijn rug gekneusd had .. als het aan mij lag mocht het wel gebroken zijn ( Bloos )

NoireIdylle

Berichten: 799
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:46


Enola

Berichten: 212
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:54

Er lopen zoveel zieke geesten rond op deze aardbol maar dat je ze nou net tegen moet komen.. Boos! In het vervolg maar een knuppel in je zadeltas stoppen hihihihi!
Jullie zullen wel erg geschrokken zijn, ik hoop dat jullie die man maar niet meer tegen komen zeg, wat een halve gare!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:57

Jeetje mina, waar gaat het heen met deze gestoorde maatschappij Boos!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 17:59

Wat een egoist is die vent zeg, als hij maar lekker overal 100 km/u kan rijden, nou dus niet!! Idd wel jammer dat je het kenteken niet kon lezen, maar ja, zulke mensne zullen er altijd wel zijn...

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 18:03

NoireIdylle schreef:
Als je dan het volgende bericht leest: http://www.nu.nl/news.jsp?n=182689&c=119

Gaat dan wel over honden ipv paarden, maar zo'n iemand zouden ze in de hoogste boom moeten hangen! Boos!


jeetje ook al zo'n gestoorde vent ... echt niet normaal meer ... zulke mensen moet je behandelen net als hoe hun jou behandelen ... kijken hoe hun dat vinden om aangereden te worden voor de lol ... als k die man tegen zou komen zou ik ook over hem heen zijn gereden en dan nog een paar keer heen en weer ook Schijnheilig Bloos!


ik hoop dat jullie zo iemand NOOIT tegen komen want het is echt geen pretje .. je weet dan door de schrik niks te doen Verdrietig

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:26

jeetje,... gelukkig heb ik zo'n gek nog niet op mijn weg gehad.
En aan de ene kant maar goed dat het een knuppel was, want tegenwoordig hoor je ook zo veel over andere wapens... en dan kan het eerste schot al raak zijn.
Brr... toch best eng eigenlijk.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 13:11

ja idd ben k ook heel blij om dat het een knuppel was ... als het een geweer was dan was ik er denk ik niet meer ... en de pony's misschien ook wel niet ... je kunt de laatste tijd echt niet meer veilig over straat Verdrietig

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:11

Zo jullie zullen wel goed geschrokken zijn!! Wat een gestoorde mensen lopen er toch rond...

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:46

Zit zeker in het weer Scheve mond

Gisteren reed met mijn dochter achterop op de brommer.Er staat een man met boodschappenkarretje langs de weg Ik remde af en ging met grote boog om hem heen....
Gaat ie schelden...ze rijden me bijna overhoop Verward
Ik ben omgekeerd om te vragen wat er was.Twee oudere dames die vlakbij stonden wezen op hun voorhoofd daarna naar hem,was echt een gestoorde,was ook te zien van dichterbij....
Ben maar weer doorgereden Verward