Mijn eerste twee dagen met Winnie :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Mijn eerste twee dagen met Winnie :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 12:14

Zo, de eerste twee dagen zitten er al weer op Haha! Vandaag al weer dag 3 als paardeneigenaar Haha!

De eerste dag hebben jullie al een verslag van gelezen, echter, ik had nog niets over het hobbeltje wat ik gemaakt heb verteld..

Hij was errug stout!! *LOL* Hij heeft zich even heel erg misdragen door mij giga voor paal te zetten en me giga uit te proberen Verdrietig

Echter, gisteren liep hij als een zonnetje, echt een engeltje op hoefjes en hij heeft geen stap verkeerd gezet, hij blijft me verrassen

Gisteren meteen het dressuurzadel besteld waar ik al maanden op kwijl ( Wintec 2000, de Isabelle Werth versie Schijnheilig )

Ik ga jullie echt nog wel veel vaker vervelen met mijn verhalen over gweldige Winnie *LOL* Dit is nog maar het begin!! Schijnheilig

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:25

Haha.. volgens mij ben je érrug blij met je fjordenbaaltje Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:32

Vertel vertel wat heeft die (B)engel gedaan Verward Haha dit is pas het begin... hij zal je nog wel flink gaan uitproberen *LOL* Enne wat is dat in je onderschrift Tallie Verward je hebt het toch wel over Winnie he of heb ik iets gemist Verward Schijnheilig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:40

OO jeeeej dit wordt elke dag verplicht een stukje lezen over de Wilde verhalen van Winnie en Tal Haha! Haha geintje.
Leuk dat jullie zo leuk bij elkaar passen

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 13:05

AnneOmie schreef:
Vertel vertel wat heeft die (B)engel gedaan Verward Haha dit is pas het begin... hij zal je nog wel flink gaan uitproberen *LOL* Enne wat is dat in je onderschrift Tallie Verward je hebt het toch wel over Winnie he of heb ik iets gemist Verward Schijnheilig


Goeie vriend van mij Haha! En hij is gewoon heel speciaal en normaal en hij vroeg of ik zondag kom eten, nou ja, gezellig Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:34

Hey chantal, jij natuurlijk ook veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst! Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:03

gaaf hoor Tallie... kunnen we eindelijk een keer samen buitenrijden... Haha!