Naar de paardenmarkt in voorschoten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Naar de paardenmarkt in voorschoten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 20:52

Mijn dag begon vandaag al vroeg. Eerst moest ik even de paardjes op het land zetten en daarna zijn Jessica en ik vertrokken naar voorschoten naar de paardenmarkt. (Jessica zit hier ook op bokt onder de naam Pieta.) Eerst met de trein en daarna met de bus naar voorschoten het begon allemaal al erg leuk. De buschauffeur die mijn strippenkaart wil afstempelen vraagt: waar heen? "naar voorschoten centraal is mijn antwoord. O wat ben ik af en toe ook dom Bloos! ik wilde zeggen voorschoten centrum, centraal bestaat niet eens. Naja het was nog vroeg.

Daar aangekomen zijn we eerst langs de velen kraampjes gekomen. pff wat waren dat er veel. Maar uiteindelijk zijn we bij de paarden terecht gekomen. Wat zagen er sommige er slecht uit. Jessica en ik waren gelijk verliefd geworden op een mini shet die daar heel zielig aan het touwtje stond. die handelaar begon meteen, 200 euro voor jou. Nou echt dat was dat beesie echt niet waard. Dus we waren weg gelopen. (een stukje verder op werden ze aangebodenvoor 150 en die zagen er veel beter uit.) Maarja het bleef toch wel een beetje in mijn hoofd spoken dat ik dat beestje wilde hebben. Dus wij nog een paar x terug geweest was hij opeens verkocht aan een andere handelaar. Maar Jessica moest naar de wc dus we zouden zo terug komen en vragen hoeveel hij er voor vroeg. Ja en je raad het al: man weg paard weg. dus geen mini shet voor mij. Helaas.

Ik heb vandaag me koop ziekte aardig kunnen onderdrukken ik heb alleen maar een halster en een halstertouw gekocht. Maar Jessica liet haar geld goed rollen. Een nieuw sjabrak, een leer halster nog een normaal halster en een zweep. Maar het was een erge gezellige dag.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen



samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 17:35

het was idd het magere vosje. het was echt een leuk ding. dat paard met het ontstoken oog hebben we ook gezien die was echt zielig dat beest hij kon zijn oog niet meer open doen. Maar die mooie hackney hengst die aan de boom stond die was ook super gaaf om te zien alleen zijn benen zaten nogal los...

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 17:41

bruin met zwarte manen. dus heel gewoon eigenlijk verder niet goed opgelet. hij stond bij een ezeltje en die minishet waar ik het over had.

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-03 14:22

Haagsemeid schreef:
Kan best van hem zijn ja, wastie van een man met een snor en een meisje met rood haar?

Als die het was, was het een hengst


ja daar was hij van! dat meisje reed nog een stukje op hem toen hij aan de boom werd vast gezet.

en idd hij had losse beentjes een oud vrouwtje met een rolator moest even flink doorstappen. Knipoog

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 16:32

dit is een beetje een oud toppic namelijk van vorig jaar, ik heb het uitroepteken gebruikt om hem te laten sluiten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, MairiMacBran en 116 bezoekers