Gwenn naar het strafkamp gebracht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Gwenn naar het strafkamp gebracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 19:19

Jawel, over 3 uur vertrek ik naar Italie. Aangezien ik graag wil dat iemand op Gwenn let en ik haar daarom liever niet op stal achterlaat heb ik met Katja afgesproken dat zij Gwenn op stal krijgt. Onder het mom van train jij haar verder?~~}>
Katja's eerste opmerking was:"oh wat leuk, mag ik kleine pony pesten? Nagelbijten / Gniffelen "

Ja dus. Ik hoop alleen dat na mijn vakantie niet blijkt dat Katja het zwaarder heeft gehad dan de kleine pony. Extreme duivel

Ach ik ga maar 6 dagen. Ik merk het wel wie er het ergste aan toe is. Ik zal in ieder geval Katja maar verwennen. Gwenn wordt altijd al verwend Haha!

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:27

ha ha. arme katja. Haha!
Veel plezier op je vakantie

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:30

Gwenn is een leuke pony, zal wel niet zo heel erg gepest worden toch? Ben wel heel benieuwd hoe ze eruit komt, wil ze vast gráág weer buitenrijden... Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 19:45

dat was de nf waar ik zo gek van was Kwijl Lovers staat ze nog steeds te koop?
Heel veel plz op vakantie!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:34

Mocht je dit nog lezen, dan alvast heel erg veel plezier op vakantie . (en een beetje voorzichig rijden onderweg Tong uitsteken)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 10:57

Tot nu toe heb ik Gwenn niet gestraft maar mijn merrie des te meer. (Gwenn mag niet bij haar vriendje komen) Straks maar eens wat longeren want ik ben bang dat ze doorzakt als ik erop stap. Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 19:57

Haha zo slap zal ze toch niet zijn???!!!! of denk je misschien toch stiekem dat de pony jou gaat pesten???!!!

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:53

Ik heb me maar tot longeren beperkt. Gwenn is net 1.40m geloof ik en als ik daar nou met mijn 1.83m opstap weet ik niet of dat zo'n goed plan is.
Longeren was ook wel grappig. Zij in d'r achteruit omdat ze de touwtjes te strak vond zitten, ik met de zweep erachteraan. ~~}> Staat er een kind op het bospad te gillen:"Mamma, die mevrouw slaat het babypaardje"
Nou daar was ik weer lekker mee moest weer uileggen dat het soms echt even nodig is en dat het niet nodig was om de dierenbescherming te bellen.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 09:58

Katja schreef:
Ik heb me maar tot longeren beperkt. Gwenn is net 1.40m geloof ik en als ik daar nou met mijn 1.83m opstap weet ik niet of dat zo'n goed plan is.
Longeren was ook wel grappig. Zij in d'r achteruit omdat ze de touwtjes te strak vond zitten, ik met de zweep erachteraan. ~~}> Staat er een kind op het bospad te gillen:"Mamma, die mevrouw slaat het babypaardje"
Nou daar was ik weer lekker mee moest weer uileggen dat het soms echt even nodig is en dat het niet nodig was om de dierenbescherming te bellen.


Hahaha, geweldig hoe je 't verteld *LOL*

Veel plezier verder met het pesten van Gwenn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 10:26

Haha, jij durft! Een arme Gwennbaby achterna zitten met een zweep, wie weet het nummer van de dierenbescherming Haha! En van slachtofferhulp? Want het kindje die dat zag is natuurlijk uitermate getraumatiseerd na het aanzien van zoveel leed...

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:22

Katrien schreef:
Haha, jij durft! Een arme Gwennbaby achterna zitten met een zweep, wie weet het nummer van de dierenbescherming Haha! En van slachtofferhulp? Want het kindje die dat zag is natuurlijk uitermate getraumatiseerd na het aanzien van zoveel leed...


jah das echt wel zielig hoor!!!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 15:25

Zie het helemaal voor me Haha!.

Kindje heeft trauma voor het leven, stuurt geschokte brief naar de Penny, noem maar op Haha!.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:15

Tja, wat zal ik zeggen........het leven is hard en dat weten Gween en het getraumatiserde kindje nu ook. Bloos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:15

Oei, ben ik blij dat er vandaag niemand stond te kijken hoe wij onze hengst met z'n tweeën aan de longe mishandelden! Had hij een mobiel gehad dan zaten wij (zusje en ik) nu achter tralies. Zij zijn groot en ik is klein! Alsof hij het met zijn eigenwijze rotkop niet verdiend had! Gister wilde hij niet rechtsom longeren Verward dus had ik er even zonder zadel opgezeten, toen deed hij het opeens wel, maar ja, ik wilde eigenlijk een ander paard rijden, dus ik eraf, deed hij het niet meer, ik hem opgejaagd op zijn rondje rechtsom en toen ging het wel.
Vandaag wilde hij niet rechtsom, dus ik met de zweep achter hem aangehobbeld, ging het net aardig, gaat mijn zusje als beloning nog wel van hand veranderen, vertikt dat rotbeest om linksom te longeren , rechtsom deed hij ook niet meer en dus hebben we hem even met een zweep achterna gezeten >;) (ik met zweep erachteraan rennen, ondertussen zijn nijdige uithaal ontwijkend, ik had een longeerzweep hoor, en mijn zusje met haar hakken in het zand aan de longe).
Zul je zien dat de DB hier ook meeleest Nagelbijten / Gniffelen

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:19

Maar goed dat het arme kind dit niet heeft gezien, was waarschijnlijk nooit meer goed gekomen.
Ik geloof dat de dierenbescherming wel wat beters te doen heeft dan achter ons aan te zitten. Is veel erger dierenleed in Nederland lijkt me.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 16:28

*LOL* Echt weer een achtie voor jou katja! *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:48

Achtie van een kennis van me... Had de Dierenbescherming aan de foon (mobiel), zij keihard tegen wat mensen (bij wijze van geintje, dus niet allemaal boos worden *LOL* : Lucky kun je helemaal ineen slaan met een zweep en nog vind ie het leuk!

Tja, leg dat maar eens uit Haha!

Komt overigens de voorspelling wel uit he... Gwenn Katja pesten... Katja had al bijna de DB op haar dak *LOL*

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 20:57

Veel plezier op vakantie!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 07:41

Arme katja, doet ze haar best Gwenn wat te leren, komt de DB bijna langs!
Een kennis van ons heeft haar paard altijd in een weiland, met een waterdichte deken, kreeg de de DB achter haar aan want er stond geen stal in het weiland Verward wilde paarden hebben toch ook geen stal?!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 12:34

Saluti da Verona OK dan!

Blijf maar fijn Gwenn pesten. Is ze al afgevallen? Wij gaan even verder winkelen in Verona met 28 graden.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 12:36

Tssssk. Klinkt goed Haha!. Fijne vakantie nog verder .

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 12:39

Is ook leuk. Zijnal behoorlijk arm geworden.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:01

Belker schreef:
Saluti da Verona OK dan!

Blijf maar fijn Gwenn pesten. Is ze al afgevallen? Wij gaan even verder winkelen in Verona met 28 graden.


Er lijkt iets meer vorm in te komen maar slank zal ze niet zijn voor jullie terug komen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:38

Haha!
Ik moet nog steeds even bij de ex-nieuwe aanwinst kijken,
wellicht kan ik het combineren met een fotoserssie van Katja op een Bospony *LOL*

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 14:47

Sjuimpje schreef:
:D
Ik moet nog steeds even bij de ex-nieuwe aanwinst kijken,
wellicht kan ik het combineren met een fotoserssie van Katja op een Bospony *LOL*


Als jij met camera komt ga ik op de pony zitten. (wel met helm dat begrijp je)