buitenrit met moonlight en henk(1e keer)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

buitenrit met moonlight en henk(1e keer)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 20:09

Ik had al vaak geprobeerd buitenritten te maken op moonlight, maar omdat ze het niet op vreemde paarden heeft staan, altijd alleen. dat ging altijd moeizaam, achetruit richting sloot lopen, bokken, overal voor schrikken etc.
nu ik een grote bak heb, komen er andere ruiters ook in rijden, dus daar is ze nu aan gewend en hadden we afgesproken vandaag samen een buitenrit te maken. henk ging ook mee(zijn eerste buitenrit)

het ging super! langs een drukke weg, langs enge brievenbussen, langs blaffende honden, echt prima! ben daar erg blij mee!
zelfs henk heeft geen kik gegeven. ze hadden alleen erg last van de horsels onderweg....

heb er een supergoed gevoel van overgehouden....

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 23:27

Zie je nou wel!!! Even doorzetten, diep adenhalen en gewoon doen! Met andere paarden is het gewoon een stuk makkelijker. Zo heb ik Andrew nu eindelijk redelijk verkeersmak gekregen Knipoog
Vond ze het leuk? En wilde ze wat doorlopen? Die dazen zijn echt vervelend op het moment. Nog een maand denk ik en dan hebben we het ergste gehad hoop ik! Ga zo door en geniet ervan...
Groetjes, Joyce

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 11:53

hihi ja ze liep prima door, dat is de laatste tijd ook geen probleem meer. idd het scheelde wel dat er andere paarden meewaren, ze hield zich echt goed!