Canta kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Canta kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 10:31

Die sukkel van een Canta deed weer eens vervelend in de wei en nu is hij weer kreupel.

Het is zo'n puber hij blijft maar doorgaan, hij leert er echt niet van en blijft dus maar doorhappen in de kont van een ander paard (ook al dreigt dat andere paard de hele tijd met een opgeheven achterbeen) en ja....... slim is hij ook niet want dat andere paard heeft hele grote hoeven en hoefijzers.

Dus toen begonnen ze elkaar te schoppen en moest Canta het onderspit delven met die kleine beentjes en ijzerloze hoefjes van hem...... Blauw oog

Dat is nu dan alweer een tijdje stappen en afspuiten!!!!!!!!
En dat allemaal net nu ik heb besloten om toch maar weer eens goed te gaan oefenen in de bak.
Verdrietig snik

Achja ...............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 14:07

ja heel herkenbaar dat gevecht in de weide van die paarden ik snap het ook nooit je gaat elkaar toch niet trappen? Blijk baar denken paarden er anders over, is ie erg kreupel?

Die van mij heb ik twee weken rust moeten geven eer ie weer lopen kon...

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 16:05

Ja ik denk dat ik daar ook weer naartoe ga, hij staat wel elke dag in de wei hoor maar hij is gelukkig zo slim om niet te gaan rennen ofzo.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:46

Die kloothommel van mij heeft het ook weer gepresteerd hij heeft vannacht weer iets gedaan waardoor hij dus nu geheel op 3 benen loopt zo kreupel. Er zouden meerder potentiele kopers komen voor hem en die heb ik af kunnen bellen. Die paarden zijn zo lomp af en toe en het komt NOOIT uit.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 09:55

Ja, en nou ging het weer goed dus ik gisteren in de bak gereden (iets langer dan gepland omdat hij nogal vervelend was) en daarna liep hij weer niet helemaal 100%.
Dus dat word weer stappen en afspuiten

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:30

jah is vervelend, mijn pony is ook kreupel, maar hij is niet getrapt in de wei... balen is ht altijd wel...