vragen over ruiterbewijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Canadi

Berichten: 170
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Steenwijk

vragen over ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 12:54

hallo,
ik heb een vraag..welke vragen worden er bij de theorie van het ruiterbewijs gevraagd?wat moet je extra goed leren?en stellen ze je ook vragen tijdens de praktijk?

alvast bedankt voor jullie reactie!

greetz Julie.

renske
Berichten: 652
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 12:56

ze hebben keiveel versies dus weet niet echt wat ze allemaal vroegen meer. Zaten ook hele makkelijk vragen bij waarom je bijvoorbeeld een cap moet dragen en hoe je aanspringt in de linkergalop enso. in de praktijk vroegen ze ook hoe onderdelen van hoofdstel en zadel heten enso.

Canadi

Berichten: 170
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Steenwijk

vragen over ruiterbewijs.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 12:59

ooh..oke..maar je weet dus niet welke dingen je extra moet leren?want daar zit ik het meeste mee..ik wil namelijk wel slagen..en met de praktijk zit ik niet zo mee...die lijkt mij niet zo moeilijk...als andere wat meer weten..vertel het me a.u.b!

alvast bedankt!

greetz Julie.

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:37

Ik heb een lijst met 56 vragen met ABC antwoorden, als je even je mailadres geeft, zal ik 'm naar je toe mailen, als je ze hebt beantwoord, mail je de antwoorden terug, en kan ik kijken wat je goed en fout heb.
Soort overhoring Haha!.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 14:45

Bij mij gingen de vragen over alle onderdelen uit het theorieboek: kleuren, rassen, harnachement, rijden, verzorging, etc.
Ik vond het reuze meevallen. Heb het boek van tevoren goed doorgenomen, maar de meeste dingen wist ik al wel vanuit het omgaan met paarden.

Canadi

Berichten: 170
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 16:25


replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 22:20

Bij ons op de manege is het ruiterbewijs ook gehouden (officieel) en daar zijn er toch redelijk een aantal gezakt op de theorie!! Eigenlijk moet je alles wel kennen, maar vooral natuurlijk van de verkeersregels en de ziekten.