Gisteren van haffie afgedonderd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Gisteren van haffie afgedonderd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-03 17:14

Of eigenlijk eraf gesproken met m'n stomme kop... Clown , met als gevolg dat ik nu op krukken loop en onder de blauwe plekken en spierpijn zit.

Gisteren ging ik met haflinger Sonja van 4 een buitenritje maken. Ik verzorg en rij haar voor 2 weken omdat haar baasje op vakantie is. We hadden al eerder samen een buitenritje gemaakt en dat ging helemaal goed, ondanks dat ze af en toe vanalles eng vindt, maar toch gaan we er zonder problemen langs.
Sonja luistert heel goed naar je stem, maar ietsje minder naar de teugel, en daar zat mijn fout.

Gisteren gingen we een stukje in galop, toen mevrouw dacht "hey, hier kan ik best harder gaan Haha! " Dus ik heb haar even laten gaan en daarna met teugel en vooral stem teruggenomen in draf. We moeten nog even terug omdat door de wind m'n petje afgevlogen was, dus die gingen we even ophalen. Ik afgestapt, petje opgezet en weer opgestapt. Sonja vond het galopje blijkbaar leuk want direct toen ik zat ging ze weer ervandoor. Prima hoor, maar niet als we net bergafwaarts gaan en ik zonder beugels op je rug zit Ziek .
Op de één of andere manier (weet nog steeds niet waarom Blond ) leek het me de beste oplossing om me maar van haar af te laten glijden omdat ze dan vanzelf wel zou stoppen. Het paadje waar we reden liep toch dood.

Dus, eraf gesprongen en op m'n kont terecht gekomen. Op de één of andere manier is er iets met m'n linkervoet gebeurd waardoor ik nu bijna niet meer op die voet kan staan. , en dus nu met krukken loop. Verder heb ik op de meest vreemde plekken blauwe plekken (onder m'n tiet Verward ) Lekker handig dus, als je net 4 verzorgpaarden hebt naast je eigen pony. Het is gewoon een stomme fout van mij geweest, want als ik even een stemcommando had gegeven was ze vanzelf wel in draf overgegaan.

Gelukkig is mijn vriend ook errug handig met knollies dus die gaat vanavond mee om ze te verzorgen en longeren. Remy kan ik zelf wel doen, die rijd ik gewoon zonder beugels, maar staan op m'n been gaat dus nog niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 18:55

Aargh, dat is niet fijn! Arme Maud (inderdaad niet slim van je ha ha ha zegt degene die ook nog onder de blauwe plekken zit).
Sterkte en wat een geluk dat je vriend ook handig is met de paarden.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 19:06

Dat is balen, maar je hebt waarschijnlijk gedaan wat je op dat moment het beste leek......
Ben je al bij de dokter geweest?!
Sterkte

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 20:20

he, wat rot.. Heel veel sterkte Vriendjes zijn? !!!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 21:50

Och wat naar, sterkte, ook met je tiet, hihi!

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 22:48

Hahaha, sukkeltje!
Ze stopte dus wel?
En hoe ben je terug gekomen?
Hopen dat het snel weer beter gaat!
Ga je wel naar je werk?
Zal ik Simone en Sonja wel rijden, die laatste paar dagen Lachen

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 08:14

ahh had je dus beter niet moeten doen, nou veel suc6 met die andere paardjes Tong uitsteken

floortje_82
Berichten: 727
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: hoengen-selfkant/limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 10:18

ja stom he hahaha nee vindt het heel erg voor je veel sterkte er mee

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:07

H das naar hoor! Veel beterschap!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 11:37

petje????? als je een cap opzet, kan ie ook niet afwaaien en hoef je niet terug om hem op te halen!!! Bovendien scheelt het als je eraf dondert!!!

Tip van een oude smurf: zet een cap op!!! (en doe hem vast....) OK dan!

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-03 12:17

Thanks allemaal, het gaat alweer ietsje beter. Ga vanavond lekker op Remy stappen (als m'n vriend me er even op kan hijsen Lachen) en verder doe ik rustig aan.

Weet dat ik eigenlijk een cap op moet, maar ben één van die supereigenwijze ruiters die dat pas doen als ze een keer flink op hun hoofd gevallen zijn. (I know it's stupid)...

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 13:36

nou heel veel sterkte!ik ben er laatst ook afgevallen dus ik weet hoe pijn alles kan doen![VvdD]voor de eerste keer in drie jaar van paard afgevalllen

Twilight_U

Berichten: 99
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 16:23

Aii... Sterkte!! Ach gut