Terug van Ponykamp!!! (lang verhaal)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Terug van Ponykamp!!! (lang verhaal)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 19:17

Vanaf woensdag zijn we met de hele ponyclub (op het clubterein) op ponykamp geweest tot vandaag. Het was echt suuuper gezellig!
We Sliepen in een tent van oranje (bouw)zijl, iedereen lag boven, onder en door elkaar heen Haha!

Woensdag kwamen we daar dan aan, eerst alle spullen enzo erin gelegd *iedereen wou langs iedereen liggen Verward * Daarna hadden ze een kabelbaan gemaakt met daaronder eens sloot en we hadden een zeephelling. Nou iedereen was zooo smerig en vies geworden van die zeephelling, want op een gegeven moment hield het zijl op en gleed je dus verder door het zand, nou je kunt wel raden hoe dat eruit heeft gezien!!! Dus om een beetje schoon te worden gingen we trefbal doen met natte sponzen, ooh we hadden toen echt gelachen, het werd gewoon een zwaar watergevecht! Dus toen waren we nog niet echt schoon, en toen gingen we maar zwemmen in het zelfgecreerde slootje Haha! .
Toen was het weer bijna avond en gingen we eten.
Daarna hadden we rond een uur of 11 een spooktocht, ik was begeleider en die kleine kindjes waren wel een beetje bang, maar dat was wel grappig. (Ik was btw ook een keer flink geschrokken van ons mam Haha! )
Nou rond een uur of 1 gingen we naar bed, en we waren zooo moe dat we allemaal al om half 3 sliepen!!!

Donderdag werden we om 8 uur Scheve mond geroepen voor het ontbijt en daarna gingen we de pony's halen.
We hadden een soort kaartspel gedaan met hindernissen (das best moeilijk (en lang) om uit te leggen, dus laat maar) en wa hadden de barrelrace gedaan, toen begon het kei hard te regenen en te onweren dus brachten we de pony's maar weer weg, want we konden toch niks meer doen.
Voordat iedereen weer terug was, was het alweer tijd voor de barbeque! Alle ouders waren gekomen, en we hadden een bonte avond!!! De bonte avond heb ik helaas gemist want ik was kei ziek geworden. Ik weet echt niet hoe het kwam maar ik stond helemaal te shaken op mijn benen!! Dus toen vroeg ik aan ons pap of hij mij ff naar huis wou rijden, zodat ik ff lekker kon douchen enzo (daar was het nogal primitief Vingers aflikken ). Daarna ben ik echt heel erg opgeknapt (zie je toch maar wat een douche kan doen) en werd ik beter.
Pas om een uur of half vier gingen we slapen.

Vrijdag mochten we gelukkig uitslapen en werden we om 10 uur wakken. En jaaaa hoor!!! Overal was op het gezicht gesminkt!! Wij dus diegene terugpakken en hadden hem in de sloot van de kabelbaan geduwt! Hahah zeik nat Haha!. De ochtend ging zo voorbij en smiddags gingen we voltigeren. Dat was ook suuuper!!! We moesten de vrije zit, de vlag, de koprol achterover van het paard, de koprol heen en terug terwijl het paard stapte, staan op het paard en iemand boven je uit tillen (met 3 man). De ouders die mee waren als leiding moesten ook meedoen, dus dat was echt een komisch gezicht!!! We hadden echt zwaar gelachen! (jammer dat niemand een digi bij had!)
Daarna gingen we eten en was ponykamp afgelopen Scheve mond Ik ben nu super moe en moet morgen weer werken Huilen heb ik dus echt geen zin in!!!

Maar ik ga maandag weer op vakantie, naar frankrijk, dus daar heb ik wel weer zin in!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:33

Zo te horen heb jij een prima begin van je vakantie gehad! Klinkt als een heeeel gezellig ponykamp!!!
Nu effe lekker bijmaffen, en maandag weer naar Frankrijk. Bofkont!
Veel plezier nog (en voor nu: maf ze!)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 20:52

haha ja goed slapen zal ik zeker!!!

uhm begin van mij vakantie? ik heb er al 2 maanden opzitten! (was geslaagd daarom Haha! ) Haha!

heb wel zin in maandag ja!! ooh wat zal ik mun paardjes missen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 20:55

Hmmm dat maakt Frankrijk wel goed.... Mooie omgeving, heerlijke stokbroodjes, lekker wijntje erbij.... Vive la France et la vacance!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 16:19

Lijkt me wel best weinig rijden dat ponykamp, maar wel megagezellig Haha!. Have fun in Frankrijk!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 16:49

ja we hadden inderdaad maar weinig gereden ( een andere ponykamp waar ik ooit was geweest reden we iedere dag 2x per dag), maarjah! als het maar gezellig is Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:44

Precies Haha!