kleine update Quentin(nav Quentin stortte in)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 13:15

Hoi Meid Lachen Fijn dat je aan de ene kant IETS weet, maar aan de andere kant ook weer NIETS weet....
Kan mij heel goed voorstellen dat je je erg onzeker voelt over het rijden en werken met Q. Dat zal denk ik nog wel even duren, totdat je weet wat er precies gebeurd is!!
Of misschien kom je daar ook niet echt achter, zoals ik je al mailde was er bij ons op de manege ook een paard die zomaar om/neerviel en waar ze nooit iets bij hebben gevonden..en het beestje rijdt nu nog vrolijk door!! en doet verder alles.

Heb je Q. wat gegeven wat hij anders nooit echt eet of krijgt?? b.v. brood of iets anders of inderdaad een spray gebruikt (zoals anderen opperen). Of heeft iemand anders hem wat te eten gegeven?? (kan ook altijd!)

Ik heb met Peps ook meegemaakt dat hij na vers brood erg ging schoppen tegen zijn buik en heel onrustig werd. Ik geef het hem ook niet meer , heel af en toe een klein stukje vooral al wat ouder brood, vers brood schijnt zeker niet goed te zijn...zei de DA...
Misschien heeft Q. inderdaad ergens allergisch op gereageerd....het is het overwegen waard om daar goed op te letten, het is maar een gevoel/idee van mij....

Nou meisje veel sterkte met alles wat het met zich meebrengt en nog gaat meebrengen, als er (hoop ik) niets uitkomt (uit de onderzoeken) zou ik proberen om toch zo snel mogelijk de draad weer op te pakken met Q., Lovers
En ja.. ik weet het....dat is makkelijker gezegd dan gedaan.....STERKTE!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers