Meis wordt springpaard in Spanje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 13:04

Zoals jullie weten moest ik meis verkopen omdat ik gewoon weg niet meer verder met haar kwam en geen zin meer had in dressuur rijden. Meis is nl een springpaard en komr qua dressuur gewoon te kort in beweging. Na een ongeluk durf ik niet meer te springen en na een paar verkeerde bijrijd(st)ers heb ik dus toch besloten haar te verkopen.

Nu heeft een Spaanse springruiter haar via via kenissen gekocht en gaat Meis dus op Reis. Ze is net goedgekeurd Rontgen en klinisch dus het is nu zeker dat ze gaat. Slik slik ik heb haar toch
4 1/2 jaar gehad dus het is best moeilijk en het ging heel snel. Maandag gaat ze de reis maken naar Spanje en ze komt daar in hele mooie stallen te staan en krijgt veel weidegang en vriendjes.

Ik kan haar altijd op komen zoeken en ik mag nog eens rijden dus ik ben erg blij dat ze nu echt springpaard gaat worden.

Groetjes Merilyn en toch ook een beetje Huilen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:15

He Roel had haar toch gekocht??? Verward
Maar veel sterkte iig, Spanje is niet naast de deur...

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 13:19

R**l heeft haar niet gekocht.

Oh hier een fotootje.

[img]../upload/121/meisingezoomd.jpg[/img]

Met Caro op haar rug.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:25

ah, aan de ene kant heel gaaf natuurlijk, aan de andere kant gaat je "meisje" nu wel erg ver weg. Daar ga je niet zomaar heen om ff te kijken.

Ach, springen is gewoon de bestemming voor meis, die knol wil gewoon springen, ze zal het er vast goed krijgen...

greetz

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:26

ik heb altijd gezegt, ik verkoop mijn paarden het liefst zo ver mogelijk weg!
Ik wil niet elke dag / week met ze geconfronteerd worden, maar jij moet gelijk weer het uiterste! *LOL*

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:27

komt ze bij een bekende ruiter te lopen???

Is voor haar wel beter hoor. Maar weet diep in je hart had je haar het liefste niet weg gedaan.

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 13:28

Hahaha ja het is wel meteen ff schrikken, maar ik heb ook veel meer voor gekregen dan de vraagprijs en ik weet dat ze goed krijg heb foto's gezien van waar ze heen gaat en het is daar natuurlijk lekker warm meestal. Het blijft ZUCHT wel moeilijk maar zoals je al zei het is wel lekker dat het zo ver weg is.

Greetz Merilyn

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:28

Springen kan ze zeker zo te zien! Bedenk maar dat ze het daar heel goed krijgt....en ze mag weer veel springen, iets wat ze zo te zien erg leuk vind!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 13:31

nou alleen maar goed als ze daar terecht komt toch? maare waarom schrijf je roel met 2 sterretjes en een tijdje geleden was er toch sprake van dat hij meis voor de helft kocht??
Hij heeft zelfs bij prisca gelest weet ik zeker want daar stond regelmatig verslag van.
Hij was zo blij met haar of wordt ik nu heel gek?

ga je haar wegbrengen of haalt hij haar op. wel spannend natuurlijk en acvh als ze straks aan de toploopt zie je d'r vast regelmatig op CHIO etc:))

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-01 13:43

Ik heb het niet meer over R**l ik spreek die naam niet meer uit om persoonlijke redenen.

Ze komt bij een spanjaard te lopen waarvan ik zijn naam niet goed schrijf waarschijnlijk Marcel Javourezz (spreek uit Javoeree) hij springt nu met 4 paarden nationaal 1.40m en 1.50m parcoursen en hij heft meis ook uitgeprobeerd op zulke sprongen ik wist zelf niet eens hoe makkelijk ze ze sprong maar ja.

Meis is al weg maar nog niet op weg naar Spanje ze staat bij een springstal nu even totdat de papieren in orde zijn om de emigreren. Verdrietig Huilen

Groetjes Merilyn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 16:39

Ik vind echt dat je een super goed tehuis hebt gevonden voor je paard hoor! Misschien zie je haar nog eens terug op TV Party!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 19:57

Heeel gaaf voor Mies en idd een beetje Huilen voor je. maar ik weet zeker dat het heeel goed gaat komen met haar.

Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-01 23:40

Ja Merilyn, effe slikken, maar je weet wel dat jouw Meis het goed gaat krijgen daar. En idd, wacht maar tot ze hier op grote concoursen lekker meedoet!!! Dan denk je nog eens terug aan d etijd dat Meis nog jouw paardje was.... Sterkte hoor!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 18:22

Leuk voor je maar ..meer gekregen dan de vraagprijs? Verward is dat niet een beetje apart?? Dat mensen meer bieden dan de vraagprijs. Zal wel aan mij liggen. Verward
Viaviavia kennissen? Via wie gaat hij daarheen? een bekend iemand?
Mooie springfoto, gelukkig dat ze Meis niet verpest hebben door haar uit te testen op sprongen van 1.40/1.50m want dan had je en je paard niet verkocht en een paard gehad die beledigd was en misschien in destop zit. Maar gelukkig is het goed gegaan.
Heeft ze al een nr. in haar manen zitten? Voor de grote reis?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 19:28

Wat jammer dat ze weg is, maar Meis houd van springen dus heeft ze het vast en zeker goed bij die man, en als je straks een keertje het springen op T.V ziet zie je ineens in beeld staan: Marcel Javourez met Magic Moment, en dan winnen ze en blablabla. zo kan je een heel end vooruit denken.

Kuzz Maaike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 21:08

Sterkte gewenst voor het afscheid. Troost je met de gedachte dat ze goed terecht komt, en nu mag gaan doen wat ze echt leuk vind.
Hou je taai.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 11:16

*slik* dit wist ik nog niet. Help, waarom zit ik nou met een brok in m'n keel??? Ik ga Meis toch best missen denk ik, ik heb heel veel van haar geleerd. Ik vind het gaaf voor Meis, maar voor de rest vind ik 't niks. Ik kan er niet vrolijk om worden, het was toch een paardje van m'n hart. Huilen Huilen Huilen