biebel gemeet en nieuw zadel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

biebel gemeet en nieuw zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 13:56

vanmorgen was Biebel hier op stal en heb ik een zadel van haar over genomen voor mijn Fries, we hebben super gezellig zitten kletsen en zitten volgens mij aardig op een lijn wat ideeen over paardrijden betreft! *LOL* het was leuk om weer eens een nieuwe bokker in het echt te ontmoeten! nogmaals bedankt Biebel (Peggy) voor het willen komen brengen van het zadel!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 17:59

oja...enne die hond van haar! Lovers wat een een liefiie he! Ik hoorde al dat Mayo hem ook helemaal te gek vindt!

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 19:12

Lachen altijd leuk nieuwe bokkers te ontmoeten, klinkt als of jullie het gezellig hadden Lachen WAt voor zadel heb je overgenomen? en wat voor hond was het dan waar jullie zo van weg zijn?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 19:43

ik heb een Stubben Sandica zadel overgenomen, ik had er al een voor mijn paarden, maar wilde graag voor elk paard een eigen zadel
haar hond had een blauw en een bruin oog en luisterde echt super goed! hij deed ook allerlei 'kunstjes' we hebben het uiteraard over paardengehad, wedstrijden en manieren van rijden en we zaten erg op een lijn en dan praat het altijd een stuk makkelijker!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 22:36

Hey leuk joh!! Peggy is echt een hele leuke meid. En Bowie!!!! Lovers Geweldig beestje!!!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 01:20

oh dat zadel, dat lijkt me dus echt wel heerlijk zitten..
had ook geboden maar waarschijnlijk was jouwn bod intresanter Bloos *LOL*

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 18:32

rhijnauwen"]
vanmorgen was Biebel hier op stal en heb ik een zadel van haar over genomen voor mijn Fries, we hebben super gezellig zitten kletsen en zitten volgens mij aardig op een lijn wat ideeen over paardrijden betreft! *LOL* het was leuk om weer eens een nieuwe bokker in het echt te ontmoeten! nogmaals bedankt Biebel (Peggy) voor het willen komen brengen van het zadel!
[/quote]

Graag gedaan! Ik vond het ook leuk om te meeten! En ja, ik kreeg ook het idee dat we wel overeen kwamen wat betreft hoe er gereden moet worden... (altijd weer fijn) Klets idd heel makkelijk!!!! Ben benieuwd hoe je mij zou jureren als ik eens bij je in de ring zou rijden.... Haha!

[quote="rhijnauwen"]
oja...enne die hond van haar! Lovers wat een een liefiie he! Ik hoorde al dat Mayo hem ook helemaal te gek vindt!
[/quote]

Scheetje he, die Bowie van mij.... Cool

[quote="Mayo"]
Hey leuk joh!! Peggy is echt een hele leuke meid. En Bowie!!!! Lovers Geweldig beestje!!!
[/quote]

Bloos Bloos Bloos Haha! *LOL* to Mayo...(hahaha)

[quote="alja schreef:
oh dat zadel, dat lijkt me dus echt wel heerlijk zitten..
had ook geboden maar waarschijnlijk was jouwn bod intresanter Bloos *LOL*


Tja, sorry Alja...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 20:04

Gefeliciteerd!! Ik had ook een optie op dat zadel, als jij het niet had gekocht zou ik het hebben gekocht, of in ieder geval gepast. Maarja, jij was me net voor, dus heel veel plezier ermee, t is een mooi zadel he!?

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-03 21:09

Koortje schreef:
Gefeliciteerd!! Ik had ook een optie op dat zadel, als jij het niet had gekocht zou ik het hebben gekocht, of in ieder geval gepast. Maarja, jij was me net voor, dus heel veel plezier ermee, t is een mooi zadel he!?

yep! Ik had er al eentje en daar reed ik mijn beide paarden mee, maar ze zijn zo verschillend aan het uitgroeien dat ik op zoek ben gegaan naar hetzelfde zadel en helaas voor jou, ik was je net voor Bloos sorry....

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 23:55

Koortje schreef:
Ik had ook een optie op dat zadel


Ik wilde je net een pb gaan sturen, maar dat hoeft nu al niet meer! Haha! Ik hoop dat je een geschikt zadel voor jou en Kore op de kop gaat tikken!!!! Succes

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-03 01:12

Dat moet wel lukken, kan waarschijnlijk een Euroriding van een vriendin overkopen.... Lachen