Razin weer geprobeerd te longeren met hulpteugel..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Razin weer geprobeerd te longeren met hulpteugel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 17:21

Het is nu al bijna een jaar geleden dat ik dat had geprobeerd. Ging niet helemaal goed want ze wil die druk niet in haar mond, ze liet zich dus ook achterover vallen. Maar ik dacht vanmorgen: misschien gaat het nu beter, ze is immers ook weer een jaar ouder en wijzer. Hoewel ze een paar weken geleden ook nog heel erg omhoog kwam op een wedstrijd toen AMSAMSAMS haar vasthield, toen trok ze ook even geen 'druk'.

Dus ik vanmorgen weer met frisse moed begonnen, slofje om haar nek geknoopt, even gewoon geslingerd. Toen dat ding vast gemaakt, super los uiteraard. Maar nee hoor, geen verandering, ze kwam meteen omhoog voor ik haar ook maar naar voren kon krijgen, bleef steigeren tot ik haar niet meer hield en ze viel achterover. Ze spartelde maar kwam gelukkig weer overeind. Ik vind dat zo'n rotgezicht... Boos!

Doorgezet natuurlijk, en na nog heel wat wilde steigerpartijen kreeg ik haar rond en toen ging het wel. In het begin gingen de overgangen van stap naar draf ook niet helemaal goed, maar even later gaf ze zich over en ging lekker sjouwen. Kwijl

Wel met wijd open neusgaten en redelijk overstuur (en dat terwijl zij eigenlijk het meest nuchtere paard is van de 3). Uiteindelijk ontspande ze en wilde ik op de andere hand. Ook dit werd natuurlijk weer een drama want ze moest eerst naar voren, voelde de druk en kwam weer omhoog. Maar uiteindelijk ging ze en ze werd er wel erg mooi van! Lachen

Maar goed, ik baal er wel heel erg van dat ze zich iedere keer zomaar achterover laat vallen. Ik zou natuurlijk een week lang dit spelletje moeten doen tot ze zich misschien overgeeft maar ik wil mijn meissie gewoon niet achterover zien klappen. Scheve mond

Misschien dan toch maar niet meer bijzetten, ik weet het nog niet...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 18:59

Kattebeest, Razin heeft het niet met aansingelen, ze vindt alles wat met haar mond te maken heeft eng, wormenkuren geven is ook een ramp. Op zich wel logisch na wat ze allemaal mee heeft gemaakt (en nog steeds meemaakt voor controle) in klinieken.

Kwaad worden op haar is sowieso niet nodig.

Naiade ik denk dat ik het ook maar opgeef wat longeren betreft. Ze loopt namelijk heel makkelijk nageeflijk, dus dat is het probleem niet. Maar die bijzets geven natuurlijk niet zo mee als een hand kan doen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, cindyy_1993, Hobbyhorse, IASCrawler, Josien_, josien_m_, sterregoud, xdesix en 44 bezoekers