Droes op stal, ook dat nog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Droes op stal, ook dat nog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 13:51

Paard net na weken/maanden kreupelheid weer te berijden, heerst er droes.
Dat wil zeggen dat ik afgezien van het besmettingsgevaar(alsof dat nog niet erg genoeg is) niet meer kan lessen, of uberhaupt het terrein af, en omdat onze bak net zo zwaar is als een gemiddeld duin, kan ik daar ook niet rijden. Kortom, wederom vakantie voor mn pony.

Als troost ben ik vandaag maar gaan shoppen, t was uitverkoop dus ik heb een zweetdeken(BR, die aubergine kleur vd herfst of winter), een cavallo rijbroek, toevallig nog de enige in mijn maat zonder ruitjes, 2 dekjes(voor de prijs van 1 Haha! ) een wit shirtje, en een boek, t is een kleine troost, maar het helpt OK dan!
Oh, en als jullie je afvragen wie als eerste van de deken mag genieten;
Afbeelding

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 13:52

nu in deze tijd van het jaar droes? merkwaardig. Het is wel ideaal voor de bacterien, het warme weer maar meestal heersen die ziektes in de winter dacht ik.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-03 14:08

Ik ga maar af op wat de eigenaresse van de patienten zegt, en de DA, verder baal ik er ontzettend van omdat het wel altijd op maneges in de buurt de kop opstak, maar nooit bij ons op stal.
Eens moet dus kennelijk de eerste keer zijn. Blijf toch hopen dat het overwaait...

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 16:16

O jee, zat net te denken om volgende week naar de domeinen te gaan voor een buitenrit. Kan het dan maar beter even uitstellen denk ik.

Succes in ieder geval

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-03 01:37

wij zitten nog best een eind van de domeinen af hoor(minstens 6km geloof ik), en voor zover ik weet zijn wij de enige met dit probleem. Dus een rondje domeinen zal geen kwaad kunnen.

Brigitte

Berichten: 208
Geregistreerd: 26-07-01
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-03 07:58

Bedankt voor de info.

In ieder geval sterkte met de Droes.