Oliva heeft ijzers!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 09:44

Eindelijk was het gisteren dan zo ver.........mijn lieve meid heeft Ijzere Nikes!!!!!

Door onze VA werd aangeraden om Oliva op ijzers te zetten, omdat haar hoeven er heel slecht aan toe waren.......de hoefzweer en het droge weer heeft daar voor gezorgt Verdrietig
Ze is heel gevoelig op de zolen, en dus besloten om ijzers (voor) te nemen.
Ik had verwacht dat ze een hoop stennis zou trappen, maar ze heeft zich keurig gedragen.........ze is nogal een schijterd hahahaha

Ze vond het roken van die hoef wel een beetje eng Verward
Maar ze zitten eronder en het was echt een heel leuk gezicht toen ze haar eerst passen ging zetten met haar nieuwe schoenen hahahaha
Heel voorzichtig , maar naar een paar meter durfde ze al wat grotere passen te zetten Knipoog
Nu vandaag maar ff kijken hoe ze loopt........
Kan ik eindelijk weer rijden *LOL*



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-09-07 21:08 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 09:55

ik heee dacht bij de titel hij zal wel zolen hebben met silliconen erin. Want dat noemen we Air Nikes Haha! .

Maare lekker voor haar ik hop dat dit beter gaat. Zou wel de eerste 2dagen rustig aan doen ivm de gevoelige voeten. Doe ik namelijk ook altijd na de smid gewoon voor het geval dat. Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 09:59

Goh joh dat wist ik helemaal niet dat ijzers met zolen Air Nikes werden genoemt.........ik leer met de dag bij hier op bok hahahahaha

Als ze vandaag nog goed loopt dan ga ik ook pas morgen weer rijden, en dan heel rustig aan, want ze heeft een hele tijd stilgestaan, dus ik moet weer van voor af aan gaan beginnen!!!!

Thanks hahahaha

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jacqueline op 2001-09-07 10:01 ]</font>

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 10:26

Wat goed zeg!!! Hopenlijk blijft t ook goed gaan maar eerlijk gezegd aan jouw 'kop'van jouw berichtje dacht ik ook eerst dat ze zooltjes onder haar yzers had, haha!!!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 20:37

Haha, dat heeft er bij ons ook eentje, Nike Airs. Inderdaad met siliconen *LOL*

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 12:45

Hee wat leuk! Grappig he als ze bij iedere `kling' vreemd opkijkt. Fijn dat je weer rijden kan.