Waarom heb ik altijd medelijden met paarden...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-03 10:53

Ik kan me er ook rot aan ergeren. Het stalmaatje van mijn paard is ook zo'n geval. Het was ooit een jong paardje waar ik van alles mee kon doen. Toen ze een jaar of 3 was heb ik haar regelmatig gelongeerd, als handpaard mee naar buiten genomen (vond ze echt machtig mooi!) (had ik toestemming voor van de eigenaar, die vond het wat mooi dat er wat mee gebeurde). Tot de zoon van de iegenaar een vriendin kreeg, die vond dat ze het beter kon als mij. Best, dan heb ik genoeg aan mijn eigen paard, red je er maar mee. Om een lang verhaal kort te maken. Die vriendin heeft dit voorjaar voor het 4e seizoen beloofd dat ze nu daadwerkelijk iets met het beest zou gaan doen. Ze staat nog steeds stil of in het land..... En dat terwijl Cody hier op bokt (kennisje van de eigenaar) ook al een jaar of wat geleden heeft aangeboden om ermee aan de gang te gaan. Ze hebben het toen iedere keer afgeketst uit angst heibel in de familie te krijgen (is wat voor te zeggen), maar naar mijn idee is de maat nu eindelijk wel eens vol.... Nu maar wachten dat de eigenaar het ook in gaat zien. Het paardje is 6.5 jaar en kan niet eens fatsoenlijk een voetje geven......


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-03 11:14

Ben ook erg benieuwd hoe ik straks de stal aantref als ik uitgebaard en uitgerust ben. Ik weet dat de eigenaar van het andere paardje op het moment heel weinig tijd heeft (ivm eigen bedrijf, maakt dagen van 07:00 tot 01:00), geef hem dan ook nergens de schuld van. Maar weet gewoon uit ervaring dat als ik de stallen niet doe, dat niemand het doet. Hoop dus maar dat de paarden veel in het land kunnen slapen. Trommel ik straks wel een paar man op om het land leeg te halen....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Dartel, laura22, MairiMacBran, sterregoud, su72, SunnyHorse, xTammyy en 77 bezoekers