Voor de endurancers en menners

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Voor de endurancers en menners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 10:13

Net even contact gehad met Havens en dacht ik deel het even.

Ik wilde graag even weten of ik met mijn voerwijze op de juiste weg zat. Hun eerste vragen daarop:
-zien ze er goed uit
-presteren ze goed en herstellen ze goed?
-hoe is het algehele beeld.

Kijk, dat vind ik toch wel goede vragen. Toen ik dat uitgebreid verteld had (ze luisteren ook erg goed naar je) zeiden ze me ook dat de beste manier om dat te bepalen was door goed naar je paard te kijken en te observeren.

Enfin, na nog wat interessante tips gaf hij me ook nog deze tip. Hij is echt wat meer voor mensen in duursporten.

Onze voersamenstelling is:
1 gele maatbeker Sport Muesli
halve beker Reform Muesli
halve beker Kentucky lite E (bij werk)

Hij gaf me de tip mee om een week voor de wedstrijd de Sport Muesli te vervangen door de Power Plus Mix omdat hier extra mineralen en electrolyten inzitten om het paard op de zware inspanning voor te bereiden. Na de wedstrijd ga je nog 2/3 dagen door en dan weer over op de sport muesli.
Dag bokkertjes


Mijn vriendin die dressuurt heb ik de tip ook doorgegeven met de opmerking dat het voor haar misschien lekker is om bij zwaar zweten een handje te geven.

Ik belde met de eigenlijke vraag of ik op dagen dat er niet gewerkt wordt de sport m. mag vervangen door de muesli zonder haver. En gratis en voor niets kreeg ik een hele berg informatie er bij.

Tja, ik mag geen reclame maken maar ik vond dit erg netjes OK dan! .

Hoe dan ook, ik geef dit door. Doe ermee wat je wilt. Ik vond het in deze groep interessant om te delen met jullie.

Doei bokkertjes Doei, doei

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-03 11:49

Absoluut heel erg netjes een een fijn bedrijf. Zeer zeker. En zo behoudt je en win je klanten vind ik.

Karuna: ieder paard is anders en eet anders. Als ze het hier goed op doet prima dus. Dat zegt de HAvens-meneer ook.

Ik had zo'n jaar geleden ook HAvens en ook met hen contact gehad. Ze staan echt altijd netjes voor jeklaar. Je bent nooit en zeur (en geloof me ik heb altijd VEEL vragen Haha! ) .

Een dikke 10 als jehet mij vraagt.

Net wat je zegt Jurga. Hier heb je dus iets aan.

Dat jaar geleden gaf ik niet eens alleen maar Havens. Waar de andere voerbedrijven meteen hun verkooppraatje gaan houden zei Havens 'mevrouw, als hij het er goed op doet en presteert dan moet u niets veranderen'. Kijk, dan wek je vertrouwen. Nu we helemaal weer zijn overgegaan hebben we besloten alles van Havens te nemen. Het extraatje krijgen ze eens wat anders voor de variatie en verwennerij.

'Paint' it 'Black'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, Dries1990, FCSA, GoogleAdsense, Grainey, herr_balou, Lenora_C, Marcato, meggiemeg, nienmoon, VinandoW, Vitas, WendyKtH, xoranlover, Yontheke en 113 bezoekers