Hij is weer terug!!:D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Hij is weer terug!!:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:41

Ik heb mijn paardje eindelijk weer helemaal terug!!

Na een lange tijd dat ik alleen maar tegenslagen had (ouders gingen scheiden, op school ging t niet goed, mijn EX-beste vriendin van haar pony "getrapt" ->ze mag er dus niet meer op rijden) ben ik weer helemaal terug!! Lovers

Ik had afgelopen zondag een wedstrijd en dat ging al goed en nu heb ik echt alles op alles gezet om mijn paardje weer in vorm te krijgen. Hij loopt nu op het niveau dat hij M startgereed is en daar ben ik heel erg trots op! Haha! Haha! Haha! Haha!
Wij zeggen namelijk altijd: Je moet in de volgende categorie starten als je al traint voor de categorie daarna! Knipoog

Hij loopt nu echt top!!! Dit is misschien voor jullie niet zo interessant maar ik ben er zo blij mee! Als je zag: een paar weke geleden ging ie nie eens meer aan de teugel en nu schud ie schouderbinnenwaarts en alles uit zijn mouw -> nja, niet uit zijn mouw natuurlijk maar oke! haha



Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 22:52

Dank je:$

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Dartel, herous, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, Milow2018, Nanu, Pikeur, xRooss, xRoossie95 en 90 bezoekers