De STOMSTE fout die je in je leven kan maken!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

De STOMSTE fout die je in je leven kan maken!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 19:19

Ik had van mijn broer kaartjes gekregen voor het concert van Robbie Williams op vrijdag 18 juli. Ik zat een paar uur voor het concert begon op het terras van Grolsch samen met een vriendin.....
Er komt een engelsman in pak op ons afgelopen en vraagt aan mij:
Would you like to be on stage with Robbie Williams?
Ik zeg: Ofcourse, if I dont have to sing.
De man wilde niet vertellen wat ik wel moest doen, maar als ik het wilde moest ik nu even meekomen. Ik vertrouwde het niet helemaal en ik was ook samen met 30 man naar het concert, dus ik kon ook niet weggaan.

Het concert vordert en er wodt een meisje het podium opgetild. Die begon Robbie VOL te zoenen. Ik kon wel door de grond zakken!!!!!!!!!!!
GDVRDDM, waarom had ik geen ja gezegt en waarom was ik niet meegelopen. Ik heb nog nooit zo'n spijt ergens van gehad. Maar ja, mijn vriendje (die nu met zijn vriendjes in Turkije zit) had het aarschijnlijk ook niet zo heel erg gewaardeerd.

En toch denk ik dat ik op dat moment daar niet zo heel veel waarde aan had gehecht...... Haha! Tong uitsteken

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 19:35

Joh, wie weet wat jou aan enge virussen van chicks from all over the world bespaard gebleven is? Haha!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:52

En hoe weet je dat dat echt was? 't lijkt me nogal een makkelijke truuk om meiden mee te lokken. Dat er nou toevallig iemand het podium op mocht wil niet zeggen dat jij dat was geweest als je met een wildvreemde was meegegaan.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 20:58

Botervlieg schreef:
Joh, wie weet wat jou aan enge virussen van chicks from all over the world bespaard gebleven is? Haha!

Haha!
Nou, ik vind het ook maar vreemd.
OO wat zijn we blij om een man te mogen kussen die het alleen doet voor de aandacht van het publiek.....

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:05

Ik ken het gevoel. Ben al jaren een superfan van Jean-Michel Jarre. Erg knappe fransoos. Ging naar Amerika met British Airways zie ik hem NAAST me staan om te boarden. Dacht je dat ik ook nog maar een woord kon uitbrengen?

O ja, geen troost, deze fout vergeef je jezelf je hele leven niet meer Haha!

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 21:16

Dat is idd een beeetje jammer, maar wel een beetje vreemd verhaal..kbedoel hoe weet je zeker dat dát idd was waar die man je voor kwam halen...:s

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 10:58

ja pcies... Mssn was het idd wel een truuk..

Maar goed.. je ben er dus geweest. Hoe was het?? Ik wilde namelijk ook heel erg graag heen maar we konden geen kaarten meer krijgen... WEEEH!!!

dola

Berichten: 1169
Geregistreerd: 23-04-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 11:12

Ooooooooooooow als mij dit was overkomen had ik zelfmoord gepleegd Boos! nou jaah beetje overdreven.
Ik wou ook kei graag naar dat concert,maar de kaartjes waren al weg Boos!
Maar iniedergeval leuk concert gehad!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 12:40

Ja daar heb ik zelf ook mn twijffels over. Ik ben ook niet meegegaan omdat ik die vent niet vertouwde. Hij zag er super netjes uit etc. Maar ik dacht zelf ook: Waarom zou je bij Robie op het podium mogen? Ik geloof je niet, en ik kan nu toch niet mee. Misschien ben ik er juist goed vanaf gekomen en misschien heb ik wel een kans laten lopen. Maar zo'n meisje het podium optrekken is altijd georganiseerd, ze kunnen niet het risico lopen dat ze een idoot wijf het podium optillen die robbie wat aandoet. Dus er zal vast wel enige organisatie aan vooraf zijn gegaan. Misschien hoorde ze er wel bij. Maar ja, toen ik ze zag zoenen dacht ik echt ff: GDVRDDME misschien had ik daar wel kunnen staan door wel met die man mee te lopen.......

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:48

Zowieso. Beroemdheid of niet. Die vent had een klap in zijn gezicht gehad als ie me had aangeraakt. Had ie niet beroemd geweest was ie ook niet zo gewild geweest hoor. Die arrogantie van artiesten altijd.

Alleen vind ik het wel altijd interessant om bijvorbeeld vragen te kunnen stellen ofzo.

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 13:51

Enne, dat meisje zei in een intervieuw dat Robbie wel vieze tanden had ... beroemd of niet, iemand met vieze tanden zou ik voor geen goud willen zoenen !!! Misselijk

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:46

Ik zou het ook niet echt vertrouwen,hoor!
Stel dat hij je tickets had gevraagd ofzoiets, en het was niet waar geweest, dan stond je daar mooi Tong uitsteken

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 14:50

Ik dacht eigenlijk dat het meisje dat hij zoende wel gewoon erbij hoorde maar we zagen haar later bij de parkeergarage lopen.
Tja, jij had het ook kunnen zijn........ Lovers

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 15:22

Ik was er ook afgelopen vrijdag, dat meisje hoorde er niet bij maar wist wel wat er ging komen (ze was nl donderdag ook al geweest Knipoog )

Ik zou ook balen hoor als ik dat had gezien Haha! Had de security dan geen halsplaatje om ofzo?? Droegen ze voor het podium ook.....

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-03 19:18

Nee het was een man in een Pak met een verschrikkelijk engels accent. Hij had wel een pasje bij zich. Maar ik kon de mensen met wie ik was niet alleen laten vond ik en ik geloofde die kerel eigenlijk niet.

Paardenman
Berichten: 80
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 19:21

Yes waarom ben je niet met me meegelopen dan? Ik had backstage geregeld. Nu is dat andere meisje in jouw plaats gekomen. Zij wilde wel eerst even met mij mee naar het hotel.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:18

Ja en jij bent ook vást die kerel dan..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:44

binnenkort is SP live on stage. alleen moet je dan wel meezingen Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 20:47

je weet idd maar nooit.
Maar als het echt zou zijn geweest....had het de ervaring van je leven kunnen zijn....balen!

Basje
Berichten: 30
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-03 21:19

Hmm ik zou dat denk ik ook niet zo snel vertrouwen, je hebt zoveel gekken rondlopen. Misschien is dit een gemiste kans, maar misschien ook niet, daar zul je niet achter komen, maar je hebt iig dat concert bijgewoond. Vele fans hebben geen kaartje kunnen bemachtigen, dus wees daar dan iig blij mee

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-03 18:44

pcies basje, dat zie je helemaal goed! ik was dus een van de vele die geen kaartje heeft kunnen krijgen.. dus zou idd maar blij zijn dat je uberhaupt al heen kon!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:12

dat wil ik wel meemaken, SP live on stage Haha!:D

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 14:37

Hebben jullie niet meegekregen dat Robbie dat ene meisje die bij 'm on stage kwam heeft aangeklaagd voor ongewenste intimiteiten??? Dat was gisteren op de radio in de nieuwsberichten!

Maar goed, vind het wel een beetje verdacht dat iemand zo ineens op je af komt gelopen!! En dan ook nog niet uitgebreid verteld wat de bedoeling is....bij beroemdheden is het toch vaak het geval dat je bijna een script mee krijgt waarin staat wat je moet doen en wat absoluut niet mag!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 16:44

het schijnt dat robbie dat meisje ook maar vreemd vond, zei die in een intervieuw, het was niet de bedoeling dat ze verder wou dan zoenen, (dat wou ze wL)

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 18:02

SuperPepeijn schreef:
binnenkort is SP live on stage. alleen moet je dan wel meezingen Haha!


hahaha en nu maar hopen dat al die meiden jou willen zoenen of niet SP? Haha! Haha!