Hippo Hypic..... een slechte zaak.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-01 09:09

Hypoweert: Ik heb eigenlijk 1 goede en 1 slechte ervaring daar. Ik ben een aantal jaren geleden eens voor een rijbroek geweest. Ik heb maat 84, 42 lengtemaat dus. Ze hadden duizend rijbroeken hangen, maar GEEN ENKELE maat 84, letterlijk. Ze konden ze uiteraard wel bestellen. Maar het risico van niet passen was dan voor mij. Ja, en bedankt dus. Dan ga ik wel ergens anders heb ik toen gedacht. Als je nog niet eens 1 broek hebt in die maat, dan is je inkoopbeleid toch een beetje verkeerd.

Mijn goede ervaring: ook een rijbroek! Ik was een half jaar geleden in de buurt bij Hypoweert en had 2 nieuwe broeken nodig. Ik dacht och waag het eens erop en ga kijken. Ik was intussen al bij mijn favoriete ruitersportzaak geweest waar ik meestal alles koop. Daar had ik de vorige keer ook mijn rijbroek gekocht, na mijn slechte ervaring bij Hypoweert. Dit keer vertelden ze me daar dat mijn favoriete model Pikeur Fugosa niet meer gemaakt werd en dat ze die dus niet meer konden bestellen. Stond ik bij Hypoweert vanalles te passen en niets beviel me. Zeg ik tegen mijn vriend vanuit het pashok: "jammer dat ze die Fugosa niet meer maken!" Staat daar toevallig de verkoopster naast die dit hoort. Zegt die: "zeker maken ze die nog, die kan ik zo bestellen!" Nou, meteen alle rijbroeken terug gehangen en er 2 van de kleurenkaart uitgezocht en besteld. Dus nu heb ik daar wel mijn favoriete model kunnen krijgen. Ik wist nu natuurlijk wel al dat 84 de goede maat moest zijn omdat ik deze al eens gehad had. Ik voelde me wel een beetje bezeikt door de zaak waar ik vaste klant ben hoor...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, HuyanaJoy, Mark0919, Nickeltje, saphire, Webding en 43 bezoekers