Unicorn Protector tegen dazen - WAARSCHUWING !!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Unicorn Protector tegen dazen - WAARSCHUWING !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 09:36

Naar aanleiding van dit bericht [VvdD] SUPER DAZEN en VLIEGEN PRODUCT ONTDEKT!!! wil ik toch even waarschuwen!

't werkt inderdaad wel, maar PAS OP! Op de fles staat inderdaad al vermeld dat er alergische reacties kunnen optreden, en die zijn niet mis!

Alfie blijkt er dus allergisch voor te zijn en ik heb de DA erbij moeten halen omdat hij helemaal gek werd van de jeuk. Vorige week een keer hals en kont ingesmeerd en dat ging goed. Afgelopen zaterdag weer ingesmeerd maar nu z'n hele lijf en wat dikker dan de vorige keer en zondagmiddag zag ik allemaal bulten precies in de streken die ik met de spons op hem gemaakt had. Meteen gaan wassen en afspoelen en weer in de wei gezet. 's avonds op stal gezet en hij begon al direct te schuren en zich tegen de wand aan te gooien om z'n hele lijf te schuren.

Direct onder de straal gezet en daarna met azijn afgesponsd en dat leek wel te helpen. Paar uurtjes later nog even naar stal gegaan om te kijken hoe 't met hem was en toen stond ie al weer zich aan alle kanten te bijten. Weer met 'n naar de spuitplaats gelopen en hij liep te springen en te vluchten naast me. Hij wist niet waar ie moest blijven van de jeuk. Zo ontzettend zielig. Afspuiten bracht wel weer wat verlichting maar toch maar direct de DA gebeld en die heeft 'm corticosteroiden gespoten tegen de jeuk. Nog maar een uurtje in de wei gezet want daar leek hij zich het prettigst te voelen en na een uurtje werkte het spul en heb ik 'm weer op stal gezet.
't gaat nu goed met hem, de dikke plekken beginnen te slinken maar dat spul gaat de prullenbak in.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...



Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 09:50

Dank je, hij komt er wel weer bovenop, maar hij was wel even heeeel erg zielig. Vond in ieder geval dat ik wel even een waarschuwing moest plaatsen juist omdat er zoveel reclame voor wordt gemaakt.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 10:06

Volgens mij zit hier geen citronella in hoor, is in ieder geval niet te ruiken. 't spul is nagenoeg reukloos (voor mensen dan). En ik heb die fles pas een week geleden gekocht. Helaas staat er op de fles niks van ingrediƫnten, hoewel dat wel verplicht is.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 10:51

Zannekin schreef:
De nieuwe versie heeft de vlieg op het etiket in het rood. De oude heeft er een verbodsbord rond.
Bij Phaser zie ik ook geen ingrediƫnten staan, nooit gezien eigenlijk bij vliegenproducten.


Dan zou ik eens even moeten gaan kijken, zou zo uit m'n hoofd niet weten of 't rood of blauw is.

Maar ik denk dat ik toch maar weer naar de ouderwetse hertshoorn olie/PBH spray terugga. Stinkt wel, maar daar is ie in ieder geval niet allergisch voor.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 07:09

Heb het gecheckt en ik het het nieuwe spul met de rode vlieg. Dus ook daar kunnen ze heel heftig op reageren...

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, Fly_high, Jorissie, laura22, mmajar, petraaken, Pommier en 52 bezoekers